Održana sjednica na temu zadarskog turizma

Na poticaj vijećnice reformista Vesne Sabolić na tematskoj sjednici Gradskog vijeća danas se žustro raspravljalo na temu zadarskog turizma, odnosno preciznije, na temu Strateškog plana razvoja turizma u Zadru.

Helena Rogić iz Turističke zajednice ovom je prilikom predstavila sve što je napravljeno u razdoblju koje je za nama, dok je zamjenik predsjednika turističkog vijeća i potpredsjednik GV-a Zadra Dražen Grgurović detaljnije objasnio poteze koji su poduzeti da bi Zadar, kako sam kaže, danas bio na samom vrhu hrvatskog turizma.

Sabina Glasovac ovakav je pristup problemu nazvala sajmom samohvale. Kako je objasnila, govori se o strategiji koja ne postoji.

Vesna Sabolić navela je kako su impresionirani turističkim podacima, ali misli da Zadar može više.

– Kako brendiramo Zadar u budućnosti  to je glavno pitanje danas, a ne samohvala?, upitala je i dodala da se moramo odlučiti kakav turizam nemjeravamo promovirati.

Za razliku od Sabolić, Pupić Bakrač nije bio posebno impresioniran statistikama.

– Mislim da su turistički rezultati loši, to je uostalom poručio i gradonačelnik grada Zadra kad je htio smijeniti direktora turističke zajednice. Zašto još nisu završeni pregovori o homeportu?

Irena Dragić je objasnila da nisu tražili statistiku već strategiju, dodajući kako je puno strategija ovdje napravljeno i plaćeno, a da ih nitko nije vidio.

Božena Krce Miočić, voditeljica tima za izradu strategije, poručila je da su sve koje su trebali i koje su mogli uključiti i uključili u izradu strategije, dodavši kako je strategija izrađena, ali će u nju uključiti sve elemente koje su proizašli iz rasprave.

– Vi kao vijećnici možete dati svoje primjedbe, a mi ćemo ih razmotriti. Brendiranje nema veze sa strategijom, to radi makretinški akcijski tim, a brendiranje proizlazi iz strategije. Strategija će doći u prosincu ili siječnju, to je operativni dokument koji se mora pretočiti u akcijski plan koji se mogu operacionalizirati. Analiza stanja nam je podloga, prošlost nam je važna da bi znali što u budućnosti. Najmanji posao je napisati strategiju.  Mislim da jedna godina u izradi strategije nije  puno. Pitanje je tko će sve to provesti, koje mehanizme imamo?, objasnila je Krce Miočić.

 

Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...