Odzvonilo golim tetama u Playboyu!
Ako je vjerovati stranim medijima, Playboy više neće objavljivati fotografije golih žena. Dio je to najavljivanog redizajna ovog najpoznatijeg erotskog magazina za muškarce.
Sigurno se pitate, čemu takva odluka? Playboy nastoji vratiti publiku koja se iz godine u godinu sve više smanjuje. Cilj redizajna jest učiniti Playboy časopisom koji će biti siguran za čitanje na poslu. Ipak, u Playboyu ćete i dalje moći uživati u pogledu na provokativnu djevojku mjeseca, no u nešto čednijem izdanju, objavio je jučer New York Times.
Valja naglasiti da se tvrtka nije bezglavo odlučila na ovaj drastičan potez. Naime, prošle je godine Playboy prestao prikazivati golotinju na svojim web stranicama, što je dovelo do probitka na Facebooku, Instagramu i Twitteru te ono nabitnije – do porasta čitanosti od nevjerojatnih 250%.
– Danas vas samo klik dijeli od bilo kakvog seksualnog čina. Više nije provokativno gledati golotinju. U stvari, golotinja ograničava našu publiku, rekao je Playboyev CEO Scott Flanders za NBC ranije ove godine, piše Buzzfeed.
Cory Jones iz Playboya prvi je uvidio nužnost promjena, a njegovu je ideju osnivač i glavni urednik Hugh Hefner nagradio pozicijom urednika sadržaja.