Facebook uvodi oglase putem kojih bi korisnici mogli poslati direktnu poruku brendu
Facebook se sve više okreće služenju porukama ne samo za opušteno čavrljanje, već i za ozbiljnije stvari, poput kontakta ponuđača proizvoda i usluga s potencijalnim potrošačima. Kako bi poruka koja se daje oglasom bila što učinkovitija, u pripremi je mogućnost slanja poruke uz oglas, kojom bi se korisnici mogli raspitati o proizvodu ili usluzi u reklami.
Kako bi oglašavanje bilo što učinkovitije i što manje nerviralo korisnike, među kojima će biti puno ljudi koji će zakolutati očima ako ih napadnete gomilom reklama, u Facebooku su tijekom ljeta progovorili o planu da se u oglašavanjučešće koristi dvosmjerna komunikacija. Tada još nije bilo priče o načinu na koji bi se pridodala mogućnost korisnikove brze reakcije na oglas koji vidi, ali koji mjesec kasnije, saznali smo detalj više o provedbi plana.
Opcija za povratnu informaciju
Andrew Bosworth, koji se u Facebooku brine o oglašavanju, najavio je da će korisnici dobiti mogućnost slanja poruke vezane uz oglas na koji su naišli. Urazgovoru tijekom obilaska TechCrunchova Disrupta u San Franciscu, Facebookov gazda za oglase otkrio je da su počeli raditi na uvođenju takve nove opcije.
Interaktivnije oglašavanje na Facebooku za sada je u probnoj fazi. Način na koji bi trebalo funkcionirati djeluje jednostavno, oslanjanjem na opciju slanja porukeklikom pri dnu oglasa i plaćanjem oglašivača za svaki klik na povratnu poruku korisnika, piše Netokracija.
S novom opcijom oglašivači koji su zainteresirani na suradnju s Facebookom trebali bi se naviknuti na Messenger, ako već nisu. Pored toga, novitet koji se priprema pratio bi trend da ljude sve više zanima raspitivanje ili komentar o proizvodu i usluzi putem poruke, a ne telefonskim pozivom ili nekako drugačije.
Nova prilika za Pages i WhatsApp
Facebook se tom trendu već prilagodio uvođenjem promjena na Pagesu, pružajući malim poslovnim subjektima način za komunikaciju koji je sve više u modi. Novost koja se isprobava poslužila bi kao još jedan korak u otvaranju prema korisnicima.
Kako su poruke sve više “in” u kontaktu s poslovnim subjektima, takav trend nije zaobišao ni WhatsApp, koji je također pod Facebookovom kapom. Bosworth se poslužio primjerom iz Španjolske, u kojoj se korisnici služe aplikacijom za izmjenjivanje poruka kako bi rezervirali stol u restoranu. S obzirom na to da sve češće služi kao alat koji nije samo za osobnu komunikaciju, i WhatsApp bi s povezivanjem ponuđača sadržaja i korisnika mogao postati još isplativijim.
Tipkanje poruka umjesto telefonskog prigovora u imaginarnom i u stvarnom svijetu teško zamislivom primjeru da se na pola dana sruši cjelokupni sustav velikog telekomunikacijskog operatera? Da, čini se da će se takvo što zbivati sve češće, a Facebook se sve jače priprema za plovidbu na tom valu.