Twitter uveo “News” kako bi istaknuo u čemu je najbolji – prijelomnim vijestima

Twitter ne posustaje u svojoj stalnoj potrazi za nečime novim što će dati korisnicima, pa za još više novoga. Ako ste pomislili da su se umorili, promislite opet. Za sada u probnoj fazi, stiže novitet koji bi trebao pomoći da ne propustite ništa bitno, s mogućnošću da najvažnije vijesti i priče dana pregledate na jednom mjestu.

Brojni Twitterovi korisnici koji se njime služe za obavještavanje što se novoga zbiva u zemlji i svijetu uskoro bi mogli doći na svoje s poboljšanom mogućnošću da što prije saznaju sve što ih zanima. Neštonovo i drugačije dolazi s novim News tabom, za sada u probnom razdoblju, s isprobavanjem koje je prvo započelo u Japanu, a od ovoga je tjedna dostupno i dijelu korisnika u SAD-u, javlja Netokracija.

Za sada ne znamo hoće li ovaj novitet doći i do nas i kada bi se to moglo dogoditi. Ako ili kada dođe, tab s novostima osmišljen je tako da vijesti i priče koje su u trendu budu dostupne na jednom mjestu, a osim naslova koje na njih vode i fotografija koje ih oslikavaju, ondje bi bili i s njima povezani najpopularniji ‘tvitovi‘. Potraga za najzanimljivijim stvarima toga dana postala bi puno lakšom.

Više reda u puno nereda

Twitter sve češće korisnicima nudi nove stvari, ponekada i bez ikakvog službenog objašnjenja, kao nedavno, kada je ničim izazvan pobijelio u verziji za stolna ili prijenosna računala. Tada se nagađalo kako je presudila želja da se pomogne partnerima koji svoje oglase ne bi morali plasirati na brojne šarene pozadine korisnika Twitterove ‘desktop’ verzije, a i novi slučaj usmjerava se na uređivanje prilično neurednoga.

Umjesto kronološki, priče bi u zasebnom tabu bile izdvojene i poredane po njihovoj važnosti, s naglaskom na one koje trendiraju. Sve bi bilo samo dva do tri dodira daleko u mobilnoj aplikaciji, bez potrebe da se dugo krstari ‘timelineom‘ i pritom možda i propusti nešto zanimljivo.

Twitterov novitet koji je u probnom razdoblju ne bi omogućio samo da se korisnici osjećaju bolje, već bi trebao pomoći i oglašivačima. Kako lakše ciljati određenu proizvoda željnu publiku? Šansa za to se prije koji tjedan otvorila potragom za potencijalnim kupcima ovisno o događaju na kojem se nalaze, a tab s novostima omogućio bi da se do zainteresirane skupine potrošača dođe ovisno o vijestima ilipričama koje ih zanimaju.

Twitteru treba što brži rast

Ovakva, možda i bjesomučna potraga za novitetima koji bi mogli privući više potrošača i oglašivačanije nastala ni iz čega. Twitter se želi što prije izvući iz problema za kakve se može čuti s vremena na vrijeme. Pregled stanja u trgovanju dionicama obično mu ne donosi dobre vijesti, a tako je bilo ipočetkom ovog tjedna, s padom vrijednosti dionice na 29,27 američkih dolara na kraju ponedjeljka na njujorškoj burzi.

Twitter nije bio tako nisko još od početka trgovanja svojim dionicama u studenom pretprošle godine, a kada stvari ne idu sjajno, jasno je da ćete pokušati sve što možete kako biste preokrenuli negativni trend.

Feed me
Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...