E-mail je i dalje glavno sredstvo poslovne komunikacije
E-mail je danas, a u sljedećih pet godina će to sigurno i ostati, glavno sredstvo poslovne komunikacije. Tvrtka Adobe, najpoznatija po Photoshopu i PDF dokumentima, naručila je istraživanje koje je ovu premisu potvrdilo anketiranjem 400 punoljetnih ispitanika, uredskih zaposlenika u američkim tvrtkama.
Nešto manje od 50% ispitanika izjavilo je kako će u narednim godinama više upotrebljavati elektroničku poštu, dok je 19% njih reklo da će se njihova uporaba e-maila povećati. Više od 90% ispitanih provjerava svoje privatne e-mailove za vrijeme radnog vremena, a 87% provjerava poslovne e-mailove u svoje privatno vrijeme.
Čak 30% ispitanika već u krevetu provjerava e-mail, a oko 50% provjerava e-mail čak i na godišnjem. Zanimljivo je da 25% ispitanika provjerava e-mail vozeći automobil, čemu valjda pridonose gužve na američkim cestama.
Zanimljivo bi bilo provesti slično istraživanje i nad Hrvatima te provjeriti koliko bi rezultati varirali od američkih, ali na takvo što ćemo sigurno trebati još pričekati.