Dr. Orlović: “Komunikacija između djelatnika i uprave Hitne pomoći je odlična!”
Naši su djelatnici u poslu davali sve od sebe još prije mene, a tako je i sada. Njihov je rad uistinu kvalitetan i po tom pitanju uistinu nisam imao što mijenjati. No, kad sam tek došao na mjesto ravnatelja, komunikacija između djelatnika i uprave bila je poremećena. Djelatnici su osjećali strah od nadređenih i to je trebalo promijeniti, objašnjava dr. Predrag Orlović situaciju koja ga je zatekla kad je prije nešto manje od dva mjeseca došao na čelo Zavoda za hitnu medicinu Zadarske županije.
U relativno kratkom razdoblju dr. Orlović postigao je uspjeh na tom polju i poboljšao međuljudske odnose unutar Zavoda.
– Spomenutog problema više nema, odnosi među djelatnicima sada su odlični. Oni više nisu u grču, znaju da mi se uvijek mogu obratiti bez ikakve bojazni. Ovaj posao sam je po sebi stresan, bitno je da se djelatnici rasterete onog dodatnog, nepotrebnog nerviranja. Upravo zato im nastojimo davati što veću slobodu u radu, kaže dr. Orlović i dodaje kako s ravnateljicom Hrvatskog zavoda za hitnu medicinu dr. Majom Grba – Bujević, ali i s ostalim zavodima za hitnu medicinu ostvaruje odličnu komunikaciju i suradnju.
– Redovito smo u kontaktu telefonskim putem, kad god nešto zatreba uskačemo jedni drugima u pomoć, rekao je dr. Orlović.
Još u prošlom razgovoru s dr. Orlovićem doznali smo da se potrebna oprema za rad kontinuirano nabavlja, a upravo je u tijeku i novi natječaj za četiri medicinska vozila i medicinsku opremu poput EKG uređaja, defibrilatora i ventilatora koji su dio standardne opreme prostorija za reanimaciju i vozila.