Ministarstva i državni uredi na reklamiranje potrošili 2,4 milijuna kuna
Ministarstva i državni uredi u prva četiri mjeseca ove godine na promidžbu i reklamiranje potrošili su gotovo 2,4 milijuna kuna. Stoji to u Vladinom odgovoru na zastupničko pitanje HDZ-ove Sunčane Glavak, koje je ona postavila još krajem ožujka.
Glavak je zanimalo koliko su Vlada, ministarstva i druga tijela državne uprave potrošila proračunskog novca na promidžbu i informiranje (reklame, reklamni oglasi, spotovi i drugi načini oglašavanja) i to od početka godine do 27. ožujka.
Koliko se vidi iz odgovora Vlade, rekorderi su po trošenju novca na reklame Ministarstvo gospodarstva, Ministarstvo financija i Ministarstvo obrta i poduzetništva.
Ministarstvo gospodarstva u prva je četiri mjeseca u svrhu promidžbe i informiranja potrošilo 436.755 kuna, dok je u ministarstvu Gordana Marasa potrošeno 420.990 kuna. U Ministarstvu financija u svrhu promidžbe i informiranja potrošen je iznos od 443.441 kune, od čega je u Carinskoj upravi potrošeno 28.270 kuna, u Poreznoj upravi 332.773 kune, Agenciji za reviziju sustava provedbe programa Europske unije 3.873 kuna i u samom Ministarstvu 28.270 kuna.
Nakon tri rekordna ministarstva slijedi Ministarstvo poljoprivrede s 369.273 kune, od čega je 69.428 kuna potrošeno za potrebe Programa ruralnog razvoja.
U Ministarstvu obrane na promidžbu i informiranje u prva četiri mjeseca ove godine potrošeno je 336.750 kuna. ‘Od toga se 30.100 kuna odnosi na javne natječaje, 127.900 kuna na oglašavanje u elektronskim medijima, 70.750 kuna na oglašavanje na oglasnim površinama u javnom prijevozu, za potrebe prijema kandidata u kadetske službe i 108.000 kuna na oglase javne nabave objavljene u Narodnim novinama, odgovaraju u Vladi.
Ministarstvo turizma za tiskanje brošure ‘Katalog investicijskih projekata’ potrošilo je 2.375 kuna, dok je Ministarstvo vanjskih i europskih poslova potrošilo 8.600 kuna.
U Ministarstvu znanosti, obrazovanja i sporta ukupno je potrošeno 15.635 kuna. Veći dio tog iznosa odnosi se na izradu promotivnog materijala sa znakovljem Europske unije, što je, objašnjavaju u Vladi, dio obaveznih aktivnosti planiranih u sklopu projekta Europske unije. Na tiskanje plakata za promidžbu RH na konferenciji u Beču MZOS je potrošio 70 kuna.
Što se pak tiče Ministarstva regionalnog razvoja i europskih fondova, na promidžbu i informiranje potrošeno je 68.339 kuna. Ministarstvo zaštite okoliša potrošilo je 51.650 kuna na izradu materijala za promociju Montrealskog protokola i to za učenike osnovnih škola koji su sudjelovali u edukativnom kvizu o ozonskom sloju.
Ministarstvo pravosuđa potrošilo je pak 66.079 kuna, a Ministarstvo zdravlja 30.204 kune.
U Državnom uredu za upravljanje državnom imovinom u svrhu promidžbe i informiranja potrošili su 30.975 kuna i to uglavnom na pozive za javne natječaje. Za objavu postupaka javne nabave u Državnom uredu za središnju javnu nabavu potrošili su nešto više od pet tisuća kuna, dok su na oglase za radna mjesta u Državnom uredu za intelektualno vlasništvo potrošili nešto više od osam tisuća kuna.
Rekorder u državnim uredima ipak je bio Državni ured za zaštitu i spašavanje koji je na promidžbu potrošio 91.428 kuna, i to na reklame u elektronskim medijima, promidžbene materijale, zakup oglasnog prostora u zračnim lukama te izradu promo filmova.