Danijel Rimanić i Mladen Šare u finalu 4. Prvenstva Hrvatske u roštiljanju
Nakon Križevaca, Umaga i Zagreba najveselije gastro natjecanje stiglo je ii u Dalmaciju. Prava fešta od pisme i roštilja održala se na zadarskoj Rivi uz živu glazbu Samoborskih fakina, kulinarske prezentacije chefa Branka Ognjenovića te brojne nagradne igre za posjetitelje.
U natjecateljskom dijelu nastupile su ekipe “Berekina” Mladena Šare, “Brkovi” Vjekoslava pl. Krambergera, “Tim Pajdo” Bojana Midžića, “Kampo Kaštelo” Danijela Rimanića, “Zara” Eme Horvat i “Vatreni” Nikole Kovača.
Da su Dalmatinci pravi kulinarski majstori potvrdilo je jučer održano 4. izlučno natjecanje ovogodišnjeg “Zlatnog ćevapa” na kojem su se u finale plasirale čak dvije ekipe. Naime, prema propozicijama natječaja svaku domaću regiju na završnom gastro okršaju u Zagrebu 28. lipnja treba predstavljati jedan tim, no pokazalo se da su “Kampo kaštelo” Danijela Rimanića i “Brkovi” Mladena Šare vrhunski majstori roštiljanja, a ne samo gradela kao što bi većina pomislila. Oba tima osvojila su isti broj bodova pa je tročlani žiri u sastavu chef Dario Lide, državni kuharski prvak Tomislav Karamarko i chef Marko Lučić jednoglasnom odlukom obje ekipe pustio u finale, uzevši u obzir da su briljirale u svih pet kategorija (čevapčići, ražnjići, pljeskavica, vratina i junetina).
Voditeljica Karmela Vukov-Colić od pobjednika je saznala da se radi o iskusnim i poznatim natjecateljima, budući da se Mladen Šare po četvrti puta pokušava domoći ove jedinstvene gastro nagrade, dok je Danijel Rimanić pobjednik treće sezone Big brothera.
Zlatni je ćevap, inače, u svom prvom izdanju 2010. završio u rukama zadarskih “Maraski”, a kako će Dalmatinci ove godine imati dva predstavnika u finalu 4. Prvenstva Hrvatske u roštiljanju uz PIK Vrbovec imaju velike šanse slaviti i ovaj put.
Osim grill dvoboja šest ekipa središnje Dalmacije posjetitelji su mogli uživati i u najvećim pop-rock i domaćim hitovima, brojnim nagradnim igrama, gastro prezentacijama, degustacijama te delicijma s roštilja po promotivnim cijenama.