Obali i lučicama od BMW-a za najam parkinga na Branimirovoj 50 tisuća kuna!
Tijekom današnjeg dana na parkiralištu na Branimirovoj obali počelo je postavljanje pontona na kojemu će od 16. do 30. travnja biti održana svjetska promocija novog modela BMW-a.
Iako će uz ionako deficitarna parkirališna mjesta na Poluotoku i ova na Branimirovoj obali biti zatvorena za građanstvo gotovo mjesec i pol dana, čini se kako BMW tvrtci Obala i lučice d.o.o neće donijeti financijske gubitke.
– Zašto im toliko dugo treba biti zatvoreno parkiralište, ne bih znao reći, odgovor biste trebali potražiti na drugoj adresi. Naime, te uvjete su predstavnici BMW-a dogovarali direktno s Gradskom upravom. Mi smo samo zaprimili zahtjev za održavanje događanja koje smo odobrili te osigurali sve preduvjete za sigurno održavanje pripremnih radova. Samo zatvaranje parkirališta neće nam uzrokovati značajne gubitke, za razliku od Liburnske obale gdje se odvijaju građevinski radovi te zbog ukidanja parkirališnih mjesta pored stare Tehničke škole i u Foši. Za razliku od parkirališta na Branimiru čiji je najam BMW platio 40.000 kuna bez PDV-a, na svim drugim lokacijama gdje se izvode građevinski radovi, imat ćemo strašne gubitke, a prave razmjere, odnosno konačni obračun gubitaka moći ćemo sagledati tek kada se svi navedeni radovi završe, istaknuo je Eduard Duka, direktor Obala i lučica d.o.o.
Dijelove pontona pristiglih direktno iz Njemačke, jutros su radnici počeli prenositi dizalicom iz šlepera te ih automatski slagati na površini mora ispred parkirališta na Branimiru. Radovi su u tijeku i potrajat će do sredine travnja kada je i predviđena svjetska promocija novog modela BMW-a.
Podsjetimo, Damir Kirasić iz tvrtke BMW kazao je kako je ovo prvi put da se svjetska promocija nekog njihovog vozila odvija u Hrvatskoj i to njihova novog modela iz serije 2 Grand Tourer.
Promocija BMW-ovih novih modela bit će organizirana u postavljenim paviljonima na Poluotoku, ispred sv. Stošije, Arsenala te na Pozdravu Suncu u kojima će se moći razgledati vozilo i dobiti informacije o njemu, a posebna atrakcija bit će upravo predstavljanje na ovom pontonu u uvali Jazine.
S obzirom kako se ovim potezom smanjuje broj parkirnih mjesta uz staru jezgru grada, nervoza vozača raste, no kako gradonačelnik Kalmeta kaže, treba se strpiti zbog viših interesa, odnosno sjajne turističke promidžbe za Zadar.
Navodno će, najavljuju organizatori, na ovu svjetsku promociju doći osam grupa s preko 300 svjetskih novinara za koje se, ukoliko se pojave, nadamo da će u svojim osvrtima možda i spomenuti ime grada Zadra, u pozitivnom smislu, dakako.