Još četiri slogana bila su u konkurenciji
Za slogan HTZ-a biralo se između njih pet, među kojima su bili i “Croatia, State of Mind”, “Real Mediterranean”, “Life by Croatia’’ i “Croatia, Take Me Everywhere”…
Novi slogan hrvatskog turizma “Croatia, Full of Life”, koji bi nakon ljeta trebao biti lansiran, dobio je i mnogo kritika. Šira je javnost ostala uskraćena za podatak koja su još četiri slogana bila u užem izboru, no kako Večernji list doznaje biralo se između“Croatia, State of Mind”, “Real Mediterranean”, “Life by Croatia’’ i “Croatia, Take Me Everywhere”.
Podsjetimo, novi slogan hrvatskog turizma osmislio je konzorcij agencija BBDO iz Hrvatske, AMV BBDO iz Velike Britanije i DEC BBDO iz Španjolske, a odabran je, kako kažu u Hrvatskoj turističkoj zajednici, zbog “jednostavnosti, fleksibilnosti, originalnosti i jer sažima sve što Hrvatska nudi”.
Za pronalazak “Big Idea” i izradu koncepta HTZ je predvidio do 2,5 milijuna kuna (bez PDV-a).
Do sada su bila dva službena slogana hrvatske turističke promocije. Slogan “Mala zemlja za veliki odmor” koristio od osnivanja HTZ-a , a od 2001. do danas koristio se slogan “Mediteran kakav je nekad bio”.