Apple prodao najviše telefona na svijetu!
Nakon što su iz Applea objavili prodajne i financijske brojke za posljednji kvartal prošle godine, dok su u isto vrijeme u Samsungu zabilježili smanjenje profita i pad udjela na smartphone tržištu, brojni su mediji nagađali kako je Apple možda prestigao južnokorejsku kompaniju i postao vodeća kompanija na tržištu. Sada su iz analitičke kompanije Gartner objavili rezultate prodaje na tržištu pametnih telefona u posljednja tri mjeseca 2014. i oni su potvrdili ova nagađanja te je Apple na krilima fantastične prodaje iPhonea 6 i 6 Plus zaista prestigao Samsung i preuzeo prvo mjesto na ovom tržištu. Prema njihovim informacijama, Apple je u tom razdoblju prodao 74,8 milijuna iPhonea čime su zauzeli više od 20 posto tržišta, što je veliko povećanje u odnosu na isto razdoblje prošle godine kada su prodali “samo” 50 milijuna telefona, čime su zauzeli 17,8 posto tržišta.
U isto je vrijeme Samsung prodao 73 milijuna pametnih telefona (udio od 19,9 posto) – to je deset milijuna pametnih telefona manje u odnosu na zadnja tri mjeseca 2013. Treće mjesto pripalo je Lenovu (24 milijuna prodanih telefona), zatim slijedi Huawei (21 milijun), dok je peto mjesto zauzeo ‘kineski Apple’, odnosno Xiaomi koji je u ovom tromjesečnom razdoblju prodao 18,5 milijuna telefona. Što se cijele godine tiče, Samsung je prodao uvjerljivo najviše telefona na svijetu – 307 milijuna, dok je Apple prodao 191 milijun. Pitanje je hoće li Apple, s obzirom da u prodaji imaju samo nekoliko verzija iPhonea (od iPhonea 4S do najvećeg iPhonea 6 Plus), uspjeti zadržati vodstvo na ovom tržištu ili će Samsung, zahvaljujući novim modelima Galaxyja S6, ali i brojnih drugim jeftinijim Androidima, ponovno zauzeti vodeće mjesto na ovom tržištu. Roberta Cozza iz Gartnera novinarima ZDneta naglasio je i veliki porast udjela kineskih kompanija te Lenovo, Huawei, Xiaomi danas u ponudi imaju telefone sa snažnim hardverom i pristupačnom cijenom te će im za daljnji uspjeh na globalnom tržištu najvažnije stavke biti marketing i branding.