“Svjetska” promocija BMW-ovih automobila u Zadru; Koliko su automobili prikladni na povijesnom Forumu i Pozdravu Suncu?
BMW će po prvi puta svjetsku promociju svog vozila organizirati u Hrvatskoj, i to u Zadru. Od 16. do 30. travnja trajat će predstavljanje njihovog novog vozila na tri lokacije na Poluotoku ( ispred sv. Stošije, Arsenala i na Pozdravu Suncu), te , kao posebna atrakcija, na pontonu u uvali Jazine. Tim je povodom održan prvi radni sastanak u Maloj vijećnici Grada Zadra.
– Apsolutno podržavam ovaj projekt, izuzetno sam počašćen kao gradonačelnik Zadra što je BMW odabrao baš Zadar za promociju svog vozila, jer je to sjajna promidžba za grad u turističkom smislu, naročito u predsezoni, rekao je gradonačelnik Božidar Kalmeta.
Damir Kirasić iz tvrtke BMW pojasnio je da je ovo prvi put da se svjetska promocija nekog njihovog vozila odvija u Hrvatskoj. Trajat će skoro mjesec dana, a u 8 grupa će doći preko 300 svjetskih novinara u tom periodu u Zadar. Osim promocije za medije, bit će mogućnosti da i građani vide automobil i upoznaju se s njegovim dizajnom, koncepcijom i tehničkim karakteristikama. Naime, na tri lokacije u gradu bit će postavljeni paviljoni u kojima će se moći razgledati vozilo i dobiti informacije o njemu. Najatraktivniji izložbeni prostor bit će postavljan na pontonu u uvali Jazine, gdje će se automobil predstavljati medijima.
Naši sugrađani se samo pitaju koliko je prikladno izlagati motorna vozila na starom Forumu ili na Pozdravu Suncu, koji poslovično nikada više ne radi kao što je radio prve dvije godine od svog nastanka bez obzira na tzv. reklamu i brojne svjetske novinare, itd. Pitaju se da li motorna vozila mogu, a mogu, oštetiti osjetljivu površinu pored Pozdrava Suncu, ali i onu na Forumu. Ne znamo za previše slučajeva gradova koji dozvoljavaju vozanje kroz povijesnu jezgru grada. Pitamo se tko je kome i koliko ovu “smijuriju” platio, predstavnici BMW-a Gradu, Grad njima ili je sve besplatno kako bi se sv. Donat i Stošija vidjeli u nekom prospektu koji bi nam kao trebati biti turistička reklama koja će valjda spasiti naš turizam. A da, ne zaboravimo onih gore spomenutih 300 svjetskih novinara koji bi trebali pisati o čemu? Moru i Suncu?
Prostor ispred Arsenala može proći iz isključivog razloga jer je prostor ispred njega asfaltiran i nalazi se uz samu ulicu.
Ovaj nas slučaj podsjeća na brojne slične gradske egzibicije, onu nedavnu Audija, ali i onu vječnu kada grad i TZ grada Zadra organiziraju kakav “OUT” koncertić zaboravljenih svjetskih zvijezda kada kamion tvrtke Mediteran iz Splita koja je uvijek zadužena za razglas navedenih događaja uredno stoji parkiran pored velebnog Donata. Atrakcija i promocija samo takva, ostali smo bez teksta.
Naravno, za sve ovo uputili bismo novinarski upit Gradu Zadru, no od njihovih šest, sedam ili kojeg više glasnogovornika, nitko nema vremena ili ne zna odgovarati na upite Antene Zadar, pa ćemo ovaj tekst, kao i iduće na koje ne odgovore, ostaviti bez njihove, ionako nerazumljive izjave.