Počela sniženja u trgovinama, na snazi novi zakon
Bez obzira na naznačena sniženja, kupci su prilično oprezni.
– To je tako, ono što ne ide to je sniženo maksimalno. Tako je upravo sada, krećem se po dućanima za obuću. Ono što vrijedi to nije sniženo ali niti lipe, a ono što im stoji, to je sniženo i to svi gledaju i kupuju, kaže Renata Bauer .
Sve mora biti jasno
Dobra vijest za sve kupce jest ta da su s Novom godinom stupile nove promjene u Zakonu o zaštiti potrošača. Tako trgovci na najvećem sniženju moraju imati barem petinu robe koja je na rasprodaji. Takvi proizvodi jasno moraju imati oznaku “akcijska prodaja”. Trgovac mora istaknuti i redovnu cijenu prije popusta.
– Do 1.1. imali smo označavanje popusta s postocima na naljepnicama. Nakon 1.1. imamo i nove cijene, znači novu i staru cijenu. Na svakom artiklu pa i na kutijama se nalazi stara cijena koja je prekrižena i označena popustom, te nova cijena, objasnila je za RTL prodavačica Izidora Ivković.
Popusti tri puta godišnje
Sezonska sniženja mogu se uvoditi u razdoblju između 27. prosinca i 10. siječnja. Proljetne kolekcije mogu na rasprodaju između 1. i 15. travnja, dok će ljetne na popuste između 10. i 25. kolovoza.
Odluka mora brzo pasti jer sezonsko sniženje ne može trajati vječno.