Unatoč krizi hrvatski građani ne odriču se skijanja
Putničke agencije i u tjednu uoči službenog početka skijaške sezone u većini inozemnih skijališta po Europi bilježe nastavak pozitivnih trendova prodaje ski aranžmana od prije mjesec dana, očekujući da će do kraja sezone ta prodaja biti viša i do 30 posto u odnosu na prošlu sezonu.
Neke od agencija ističu da bilježe i dobre rezultate u prodaji blagdanskih, adventskih i novogodišnjih putovanja u inozemstvo, posebno po europskim gradovima, ali s manjim postocima rasta nego skijanje.
S obzirom na to da preko agencija ide samo jedan dio putnika, teško je prognozirati koliko će ukupno ove godine ljudi na skijanje iz Hrvatske. Dosadašnjih godina ti su se podaci samo procjenjivali i najčešće su bili od 150 do 200 tisuća.
Prema informacijama iz agencija, cijene su otprilike na razini prošlogodišnjih, najviše se traže tjedni aranžmani i razdoblje školskih praznika, što je i glavni skijaški tjedan za hrvatske putnike (od 3. do 10. siječnja). Od odredišta tradicionalno su najtraženija ona u Austriji, Italiji i Sloveniji, dok se Francuska najviše traži za proljetna skijanja.
Među kupcima aranžmana najviše je obitelji s djecom, a cijene se kreću od četiri tisuće do osam tisuća na bazi sedmodnevnog polupansiona u hotelima, odnosno sedmodnevnog smještaja u apartmanu za četiri osobe po cijeni već od oko šest tisuća kuna.