HT-ov Kupon2Go računa na stotine tisuća korisnika

S novom geolokacijskom uslugom Hrvatskog Telekoma možete ostvariti popuste na licu mjesta u nizu trgovina i prodajnih mjesta Konzuma, Tiska, Drogerie Markta, Samsunga, Avenue Malla…

Kupon2go omogućuje primanje SMS kupona s popustom u trenutku kada se nalazite u blizini dućana, restorana ili kafića koji taj popust nudi. Vodeći se interesima korisnika, odabire i predlaže ponude HT-ovih partnera te šalje SMS kupon na mobitel korisnicima u krugu od oko 500 metara od HT-ova partnera koji nudi pogodnost.

Pogodnosti koje korisnici mogu dobiti su raznolike, od sniženih cijena pojedinih proizvoda i usluga, do dodatnih besplatnih proizvoda i usluga. Možete ih koristiti samo ako ste se prijavili.

Usluga je za krajnje korisnike besplatna, dok bi cijena ovog oblika izravnog mobilnog oglašavanja mogla ovisiti o razini popusta na proizvod ili uslugu.

To je, kako je tijekom službenog predstavljanja usluge rekla Ines Rukljač, voditeljica HT-ovog Odjela digitalnih i medijskih usluga, jedan od modela koji u toj tvrtci trenutno razmatraju. Partneri trenutno imaju na raspolaganje grace razdoblje do 15. siječnja, tijekom kojeg oglašavaju besplatno ukoliko nude popuste.

Naplata partnerima će biti obavljena prema modelima CPC (cost per click) ili CPA (cost per action), uz mogućnost nabave paketa. ‘Bit će povoljnije i isplativije od drugih oblika internetskog i mobilnog oglašavanja’, rekla je Rukljač.

Uz sam HT, uslugu trenutno nudi niz partnera: 24sata, Allianz, Avenue Mall, E-tours, Heraldi, Hrvatska lutrija, Konzum, Kućica na drvetu, L’Occitane, Tisak, Cinestar, Oxbo, Kozmo, Samsung, Meblo, Westgate, Drogerie Markt, P.S. Fashion, Sheridan’s, Mercedes, Tekstil promet, Lido i Ingenium. Broj partnera raste iz dana u dan, naglasila je Rukljač.

Kako je rekao Marijo Volarević, direktor HT-ovog Odjela za e-Kompaniju, broj korisnika trenutno raste za tisuću do 1.500 dnevno. Očekuje kako će doseći razinu od nekoliko stotina tisuća korisnika tijekom iduće godine, zbog čega će HT vjerojatno obnoviti svoj program lojalnosti i povezati ga s ovom uslugom.

Naglasio je kako su njene glavne prednosti relevantnost ponude i zaštita anonimnosti korisnika te najavio kako neće biti jedina usluga te vrste.

Slična usluga već postoji u Mađarskoj, a pilot projekti pokrenuti su – u sklopu Deutsche Telekom Grupe – u Austriji i Poljskoj.

Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...