Karlović: “Planiramo uvesti nove sportske sadržaje kako bi obogatili ponudu”

ŠC Višnjik već godinama prepoznat je od strane građana kao sportsko i rekreativno središte u našem gradu.  U prilog tome govore i svakodnevne posjete brojnih sportaša, gledatelja i rekreativaca Zatvorenom bazenskom plivalištu i višenamjenskoj dvorani Krešimira Ćosića. Činjenicu da su, i dvorana i bazen, objekti potrebni građanstvu, prepoznala je i gradska uprava Grada Zadra, pa je stoga i ŠC Višnjik nominirala kao bitan strateški projekt u daljnjem razvoju gradske sportske infrastrukture.

– Cilj našeg sportskog kompleksa jest pružiti kvalitetne uvjete za vrhunska natjecanja i pripreme sportaša, ali da istovremeno naša vrata ostanu otvorena svim rekreativcima i ljubiteljima sporta na širem zadarskom području. Bazen i dvorana služe i namijenjeni su sportskim klubovima i udrugama, školama, tvrtkama, rekreativcima i korisnicima edukacijskih programa iz područja kineziterapije te nastave tjelesne i zdravstvene kulture, istaknuo je Denis Karlović,  direktor ŠC Višnjik.

Podaci o broju posjeta ŠC Višnjik, za mjesec listopad ove godine, govore da se na dnevnoj bazi broj korisnika kretao oko 1.650 do 1.700 korisnika. Od tog broja, oko 1.050 korisnika odnosi se na dvoranu, a oko 600 korisnika odnosi se na Zatvoreno plivalište. Usluge Zatvorenog bazenskog plivališta koristi 19 subjekata, od toga se 15 odnosi na sportske klubove i udruge, a 4 na poslovne subjekte. Višenamjensku dvoranu je koristilo 83 subjekta, od toga 58 grupa rekreativaca, 9 grupa raznih udruga i ostalih poslovnih subjekata, 4 edukacijske grupe (škole i sveučilište), te 12 sportskih klubova.

– Uzimajući u obzir sve navedeno, možemo s pravom utvrditi da je ŠC Višnjik istinsko sportsko-rekreacijsko središte i mjesto gdje se susreću i aktivno druže ljudi svih dobi i generacija. U budućnosti planiramo otvoriti nove sportske sadržaje, kao što su malonogometno igralište, trim staza i teniski tereni, s kojima bismo dodatno obogatili našu atraktivnu ponudu, tako da je ŠC Višnjik s razlogom bio i ostati će prepoznatljiv brand u Zadru i regiji, zaključio je Karlović.

Feed me
Muzej Iluzija
Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...