Zadarski osnovnoškolci uče učiti uz “How yes no” radionice
Sidnen učiti pa ništa. Izgubin cili dan, ne znan odakle bi počea. Mislin na sve osim na knjigu. Katastrofa. Vidi mi se iz ocjena. Muka živa, standardno je razmišljanje velikog broja osnovnoškolaca. Jednostavan odgovor ovog dječjeg ponašanja i razmišljanja jest činjenica kako naša djeca zapravo ne znaju učiti.
Mnogi učenici žele popraviti svoje ocjene, no ne znaju kako, odnosno od kuda krenuti. Kao što svi znamo i učenje je također vještina koju treba vježbati i na kojoj se može raditi te u konačnici savladati ju. Svi mogu naučiti kako lakše i bolje učiti.
“How yes no” ili “Kako da učenje ne bude mučenje?” višegodišnji je projekt čiji su organizatori Gradska knjižnica Zadar i Studentsko savjetovalište Sveučilišta u Zadru. Cilj projekta je unaprijediti vještine učenja, a namijenjen je učenicima koji žele unaprijediti svoje tehnike učenja bez obzira na njihov uspjeh u školi. Radionice su namijenjene učenicima viših razreda razreda osnovne škole. Posebni su ciklusi za 5. i 6., odnosno za 7. i 8. razrede. Sadržaj radionica “Kako da učenje ne bude mučenje?” održava se u pet koraka i to: upoznavanje – procjena stavova o učenju, motivaciji, razlozima uspjeha/neuspjeha u učenju; koncentracija – kako poboljšati koncentraciju i motivaciju za učenje; planiranje – dnevno, tjedno i mjesečno planiranje; strategija – osnovni principi pamćenja i učenja, efikasne strategije učenja; te trema – kako svladati strah od ispita.
Radionice se održavaju tijekom školske godine, a u školskoj 2014./15. godini održat će se u razdoblju od 10. studenog do 11. prosinca 2014.godine.
Djeca se u radionicu mogu uključiti prijavom na telefon 023/301-103 ili osobnim dolaskom. Prijavom se potvrđuje dolazak na sve radionice iz ciklusa. Broj polaznika je ograničen, a radionice će se održavati u Mediateci Gradske knjižnice Zadar.