Apple je najvrijedniji svjetski brand, Google na drugom mjestu, Coca-Cola treća
Godina se polako bliži kraju, ali već sada se svode računi i procjenjuju vrijednosti najvećih svjetskih brandova iz svih grana industrije i gospodarstva, a vodeći je trenutačno kompanija koja je i najaktivnija u posljednje vrijeme…
Riječ je, naravno, o Appleu koji je tijekom rujna (a i ranije) izazvao opću histeriju s predstavljanjem novih modela iPhonea i pametnog sata, a priča se nastavlja u iščekivanju novog eventa koji je najavljen za 16. listopada. Interbrand je objavio ljestvicu najboljih i najvrjednijih svjetskih brandova, na kojoj se nalazi 100 kompanija, prvu poziciju drži Apple s procijenjenom vrijednošću od 118,9 milijardi američkih dolara. Na drugom mjestu je Google s vrijednošću od 107 milijardi USD, a od tehnoloških kompanija među prvih deset su još IBM na četvrtom, Microsoft na petom i Samsung na sedmom mjestu. Općenito, među 100 najvrjednijih kompanija na svijetu 13 ih dolazi iz IT sektora.
Interbrand je objasnio kako su za ukupnu (pr)ocjenu u obzir uzimali financijsku uspješnost tvrtke i njezinih proizvoda i usluga, opća uloga branda u potrošačkom društvu i sposobnost zarade od svojih proizvoda i usluga. Da bi se izbjegla subjektivnost u odlučivanju Interbrand je svoju metodologiju verificirao od strane Međunarodne organizacije za standardizaciju, potvrdivši kako je njegova analiza neovisna i ocijenjena kao relevantna. Očigledno je kako su sva posljednja događanja, bilo dobra ili loša, podignula vrijednost Applea i lansirala ga na vrh najvažnijih svjetskih brandova.
Cijeli popis možete pogledati na ovoj poveznici…