Prema analizama, hrvatska maloprodaja prati svjetske tržišne trendove i navike

Melanie Seier Larsen iz konzultantske kuće A. T. Kearney održala je izlaganje o globalnim trendovima u maloprodaji i njihovim implikacijama na Hrvatsku. Nedavno objavljeni rezultati deset najznačajnijih subjekata u domaćoj maloprodaji svjedoče o gotovo milijardu kuna većem prihodu u 2013. u odnosu na rezultate iz 2012. Maloprodaja je jedna od rijetkih poslovnih grana u Hrvatskoj koja bilježi rast prihoda i može se podičiti konstantnim unapređenjem i praćenjem svjetskih trendova.
Pokazala je to analiza koju je predstavila Seier Larsen na 11. Progressive konferenciji održanoj u Zagrebu 6. lipnja 2014. Seier Larsen definirala je ključne trendove u svjetskoj maloprodaji i dala svoj osvrt na stanje na domaćem tržištu.
Jedan od trendova je i promjena potrošačkih navika koja se u Hrvatskoj može prepoznati u uvođenju manjih pakiranja da bi se zadovoljile potrebe samačkih domaćinstava te jako dobroj ponudi bioproizvoda. Osim toga, maloprodajni centri sve češće uvode i e-trgovinu robe široke potrošnje. Također, razvija se i stroža regulativa, a ona je, što se tiče Hrvatske, čak i stroža od one u zemljama zapadne Europe.