Izmjena orara Seljačkoj tržnici, s 31. svibnja i nadalje od 8 do 12. 30 sati

Iz Agencije za ruralni razvoj Zadarske županije, AGRRA, izvijestili su o promijeni radnog vremena Seljačke tržnice Zadarske županije koja će tako, prema novom oraru, počevši s 31. svibnja, kupcima biti na usluzi između 8 i 12:30 sati.

Razlog uvođenja novog radnog vremena jest analiza koja je pokazala da je veliki broj kupaca sa Seljačke tržnice Zadarske županije izrazio želju da tržnice počne sa radom ranije kao i analiza koja je pokazala da je upravo u tom intervalu najveća posjećenost na Seljačkoj tržnici.

Inače, otvorena koncem rujna 2013. ispred Shopping centra Supernova, Tržnica je pokrenuta u okviru zajedničkog projekta Zadarske Županije i Programa Ujedinjenih naroda za razvoj (UNDP), vrijednog 210.500 kuna.

Kao cilj pokretanja iskazana je nakana osigurati kupcima izravni pristup kvalitetnim sezonskim poljoprivrednim proizvodima s područja županije, a istovremeno poljoprivrednim proizvođačima pružiti mogućnost proširenja prodaje i lokalnog plasmana proizvoda izravno građanima i turistima. Ova tržnica razlikuje se od ostalih na dva načina: na tržnici prodaju prvenstveno poljoprivredni proizvođači, koji su spremni uložiti dodatni napor kako bi osobno prodavali svoje proizvode i osigurava kontrolu kvalitete i podrijetlo proizvoda.

Plodno tlo, pogodna klima i općenito povoljni ekološki uvjeti koje ima Zadarska županija posebno su povoljni za razvoj poljodjelstva. Prodajom i nabavom potrepština na Seljačkoj tržnici stvorio se odnos povjerenja između proizvođača i kupaca pa je subotnji odlazak na tržnicu postao iugodno druženje, a ne samo način nabave zdravih namirnica.

Područje Zadarske županije ima dugu tradiciju u proizvodnji voća i povrća koja je u posljednjih dvadeset godina pojačana intenzivnim uzgojem maslina i proizvodnjom visoko kvalitetnog maslinovog ulja, te proizvodnjom vrhunskih vina. Usprkos kvaliteti svojih proizvoda, mnogi mali proizvođači teško nalaze pouzdano mjesto i način za plasman svojih proizvoda. Kao i u ostatku Europske unije, seljačke tržnice postaju mjesta gdje se odgovara na potražnju kupaca za „lokalnim“ proizvodima provjerenog podrijetla. Također, očekuje se da će prisutnost poljoprivrednih proizvođača i izravna komunikacija s kupcima privući pažnju turista. Proizvođači koji prodaju ili žele sudjelovati na tržnici moraju imati prebivalište na području Zadarske županije i proizvoditi unutar registrirana i legalna gospodarstva.

Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...