Prihodi od reklama na Internetu veći od onih na TV-u
Prema najnovijim podacima po prvi put u SAD-u su ostvareni prihodi od oglašavanja na webu pretekli prihode ostvarene putem oglašavanja na televiziji.
Podaci su dobiveni u istraživanju organizacije Interactive Advertising Bureau (IAB). Riječ je o zajedničkoj organizaciji oko 600 medijskih i tehnoloških tvrtki koje su vodeće u online oglašavanju. Organizacija razvija standarde, provodi istraživanja i pruža pravnu pomoć unutar cjelokupne industrije online oglašavanja.
Oglašavanje putem Interneta je prošle 2013. godine naraslo za 17% te je sad vrijedno rekordnih 42,8 milijardi $. S druge strane, oglašavanje putem televizije je prošle godine imalo ukupne prihode od 40,1 milijardu $.
Zabilježen je veliki porast prihoda od mobilnog oglašavanja koje se udvostručilo. Prihodi od 3,4 milijarde $ zabilježeni u 2012. godine su prošle godine porasli na 7,1 milijardi $.