Otvara se ulica Petra Skoke koja možda baš i nije uređena kako treba!?
U sklopu izgradnje I. i II. faze kolektora visokih zona, jutros će u promet biti puštena renovirana ulica Petra Skoke, i to od ulice Ante Starčevića pa do Centra za pročišćivanje otpadnih voda.
Iako prema stanju na terenu, koje će jutros sa svojim suradnicima obići i gradonačelnik Božidar Kalmeta, posao je, evidentno, polovično obavljen. Tako su, svega nekoliko sati prije otvaranja, djelatnici Franta završavali s asfaltiranjem posljednjih dionica ceste, no iz priloženih fotografija jasno je vidljivo kako će cesta biti otvorena iako ista još uvijek nije dovršena. Istina, riječ je o dionici ceste, odnosno ulice Marina Getaldića, koja se, očigledno, sama ni kriva ni dužna, našla u nastavku spomenute Skokine ulice.
Osim “rupa” i ostalih propusta, evidentno je kako baš ni trava nije zazelenila, no prema dosadašnjim iskustvima kod odabranih izvođača radova s kojima Grad Zadar surađuje, na jednom sasvim ne povezanom slučaju, izuzev po trati – trava se ne zeleni tako lako.
– Kako su samo tako završili cestu a ujutro će je otvoriti?!, pita se Anka, dugogodišnja stanovnica Smiljevca. Kako nam govori sugovornica, Smiljevac je dobio prvih 250 metara biciklističke staze, koja će po kvaliteti svoje izrade uvelike pomoći zadarskoj Općoj bolnici.
– Pa sinko, pogledaj ti to. Pijani! Ništa drugo nisu bili kad su zaravnali ovaj trotoar. Ja svoje unuke tu neću pustiti da se vozaju jer će im još i kamenac u žući izbiti pa doktori neće imati što raditi, dodaje nam Anka.
Podsjetimo, Grad Zadar za ove je radove izdvojio iznos od 40 milijuna kuna, a osim nedostataka sredstava za “krpanje” spomenutih “rupa”, kako smo o tome i ranije pisali, na istom gradilištu nisu bili namijenjeni ni zaštitne ograde, iako je u neposrednoj blizini istoga smješten gradski dječji vrtić.
Hoće li do završetka kompletnih radova i zaostale “rupe” biti pokrpane a krajolik doveden u svoje projektno stanje – ostaje nam za vidjeti. Ipak, poučeni dosadašnjim iskustvima, ceste koje javno ne posjećuju gradski oci često ostaju ne dovršene. Čeka li ista sudbina i najrecentniji primjer radova na gradskim cestama?