Na Uskrs rotor kod Mercatora i Interspara, na ljeto renovirana ex. Bihaćka…
Makar nešto, jedna prometna zadarska „crna točka“ se napokon, nakon pustih „hoću-neću“, „ima vremena, nema novaca“ i sličnih vladajućih retoričkih egzibicija, nalazi pred rješenjem, jedna je niti na pola puta rješenja, ali barem se u tom smjeru nekako pokrenula.
Uređenje Ulice Borka Šarlije Kese trebalo bi se završiti uoči turističke sezone, a pod tim na našem županijskom prostoru u uobičajenom žargonu zovu period koncem lipnja, kada se u većini susjednih sredina ljetna „gungula“ odavno zahuktala.
No, dobro, krajem šestog mjeseca, i to još ove godine, bi se započeti radovi okončali, dok bi, prethodno, prema planu, prije Uskrsa morao biti predan na upotrebu cestovni rotor u izgradnji između dvaju trgovačkih centara, Mercatora i Interspara, u Ulici Bleiburških žrtava.
[pullquote align=”left”]Preko pet milijuna kuna vrijedan infrastrukturni zahvat proboja nekadašnje Bihaćke izvodi tvrtka Lavčević, a premda na samom terenu i dalje postoje problemi oko imovinsko-pravnih odnosa, očekuje se da kompletna dionica bude privedena svrsi najkasnije početkom srpnja[/pullquote]Tako je na vječnički upit s prošlotjedne sjednice odgovorio resorni pročelnik Darko Kasap. Taj spomenuti kružni tok je najavljivan još za vrijeme kada je kao nadležna po toj temi član Poglavarstva bila Nives Kozulić i kada se u stvari i krenulo u projekt rekonstruiranja.
Preko pet milijuna (5.2) kuna vrijedan infrastrukturni zahvat proboja nekadašnje Bihaćke izvodi tvrtka Lavčević, a premda na samom terenu i dalje postoje problemi oko imovinsko-pravnih odnosa, očekuje se da kompletna dionica, ne isrsne li kakva iznenadna barijera, bude renovirana i privedena svrsi najkasnije početkom srpnja. Uređenjem tog puta i kvart Bili brig konačno bi dobio kvalitetan cestovni spoj na Jadransku magistralu i Bulevar.
Kada će se pak riješiti opasan izlazak ulice Put biliga na Ulicu Hrvatskog sabora (zadarska zaobilaznica) pitao je SDP-ov vijećnik Antun Novoselović, podsjećajući kako su se na tom raskrižju događale česte prometne nesreće, a uz dosta stradanja izgubljena su i dva života.
– Iako je sanacija te crne točke već dugo u planu gradsku uprave, nju blokiraju Hrvatske ceste, budući da je u njihovoj nadležnosti zadarska zaobilaznica. Predloženo je da ta državna tvrtka financira gradnju križanja, dok bi Grad Zadar preuzeo otkup zemljišta, rekao je dogradonačelnik Zvonimir Vrančić kazavši i kako svaki tjedan zove u zadarsku ispostavu HC čekajući odgovor odozgo, ali iz Zagreba za sada- „ni razglednice, ni pisma“…