Novi Jadrolinijini trajekti su: Kornati, Ktk, Mljet i Brač
“Dodijeli ime Jadrolinijinom brodu” zvala se on-line anketa brodarske kompanije koja je u 10 dana trajanja sakupila čak 4.196 glasova. Najviše su ih dobili- Kornati, Krk, Mljet i Brač. Taj kvartet naziva hrvatskih „škoja“ s najvećim brojem glasova bit će predložena Ministarstvu pomorstva, prometa i infrastrukture koje će donijeti konačnu odluku o nazivlju brodova.
Tražili su se, naime, prijedlozi za imena četiri nova broda „blizanca“ koji se prema ugovoru lani potpisanom u Rijeci za Jadroliniju grade u pulskom Uljaniku. Riječ je o trajektima ili ro-ro putničkim brodovima, koji će uz 616 putnika moći prevesti i 145 vozila. Ukupna vrijednost im iznosi 32 milijuna eura, a trebali bi iz „škvera“u more biti porinuti uoči početka turističke sezone, najdalje koncem mjeseca svibnja. Namijenjeni su održavanju lokalnih linija..
Duljina im je „preko svega“ 99.80 metara, duljina između okomica 89.1 m, širina 17.5 m, gaz 2.40 m, visina 3.70 metara. Motori su sa snagom 4×450 kW, broj putnika u salonu- 322, a brzina iznosi 12.5 čvorova. Princip glasanja bio je takav da je svaka osoba imala pravo dati samo jedan prijedlog, a četiri predložena imena s najvećim brojem glasova poslužit će kao prijedlozi imena brodova koji će se uputiti Ministarstvu pomorstva, prometa i infrastrukture, dok su četiri nasumično odabrane osobe, koje su ponudile konačna imena plovila kao prijedlog, osvojile vrijedan poklon paket iznenađenja. To su: Goran Deželić, Dragica Kovačević, Behka Kranjec i Tomislav Ban. Sadržaji poklon paketa su dvije povratne karte po izboru, foto monografija Jadrolinije i ručnik, majica i kapa.
[pullquote align=”left”]Tražili su se, naime, prijedlozi za imena četiri nova broda „blizanca“ koji se prema ugovoru lani potpisanom u Rijeci za Jadroliniju grade u pulskom Uljaniku. Riječ je o trajektima ili ro-ro putničkim brodovima, koji će uz 616 putnika moći prevesti i 145 vozila[/pullquote]Konačni rezultati su: 1. Kornati (755 glasova ili 17.99 posto), 2. Brač (742 glasova ili 17,68 posto), 3. Krk (424 glasova ili 10.1 posto), 4. Mljet (356 glasova ili 8.48 posto), 5. Vis (255 glasova ili 6.08 posto), 6. Ist (238 glasova ili 5.67 posto), 7. Zlarin (230 glasova ili 5.48 posto), 8. Pag (190 glasova ili 4.53 posto), 9. Unije (169 glasova ili 4.03 posto), 10. Lopud (144 glasova ili 3.43 posto), 11. Susak (140 glasova ili 3.34 posto), 12. Šipan (136 glasova ili 3.24 posto), 13. Drvenik (132 glasa ili 3.15 posto), 14. Žirje (126 glasova ili 3 posto), 15. Čiovo (95 glasova ili 2.26posto) i 16. Koločep (64 glasa ili 1.53 posto).
Iako će jedan iz male skupine novih trajekata biti sigurno namijenjen za zadarsko plovno područje, upada u oči kako se osim Paga u konkurenciji, koju je ponudio sam brodar, nije našlo ime niti jednog među brojnim otocima zadarskog arhipelaga.
Inače, službena internetska stranica brodara dobila je i dodatnu aktivaciju, rekli bismo- napokon. Prateći trendove na tržištu, a nakon dobrih iskustava s Internet prodajom karata za dužobalne i međunarodne linije, Jadrolinija će, kažu u tvrtci, tijekom ove godine omogućiti svojim putnicima on-line prodaju karata na brzobrodskim linijama.
Trenutno je u tijeku pilot projekt koji putnicima omogućava web kupnju karata za brzobrodsku liniju Rijeka – Rab – Novalja. U skoro vrijeme predviđeno je da sustav prodaje obuhvati i sve ostale brzobrodske relacije čime bi Jadrolinija postala prvi pomorski naš prijevoznik koji omogućava online kupnju karata za nacionalnu plovidbu brodova.
[pullquote align=”right”]Iako će jedan novi trajekt biti sigurno namijenjen za zadarsko plovno područje, osim Paga u konkurenciji se nije našlo ime niti jednog između brojnih otoka zadarskog arhipelaga[/pullquote]Za sada će se na navedenim linijama moći kupiti samo komercijalne karte, dok se dio prodaje za otočane očekuje stupanjem na snagu Pravilnika o uvjetima i načinu ostvarivanja prava na povlašteni prijevoz na linijima u javnom pomorskom prijevozu, odnosno čim se uvede mehanizam s kojim će se moći jednoznačno identificirati otočane putem Interneta.
– Jadrolinija je svojim informacijskim sustavom već predvidjela kupovinu karata za otočane, i to čim se uvede nova otočna iskaznica, omogućit će im se online kupnju karata. Ovim potezom Jadrolinija prati svjetske trendove s ciljem da naši putnici mogu još brže i lakše putovati na svoja odredišta. Vjerujemo da će naši putnici biti zadovoljni rezultatima te kako će u budućnosti online kupovina karata postati standard. U konačnici, cilj nam je u budućnosti omogućiti prodaju karata putem Interneta ne samo za brzobrodske linije, već i za sve ostale linije koje Jadrolinija održava u nacionalnoj plovidbi, ističe predsjednik Uprave, Ante Klanac.
Proces online kupnje karte sveden je na tri jednostavna koraka koje je potrebno izvršiti na stranici www.jadrolinija.hr. Korisnik treba odabrati željeno putovanje, odrediti broj osoba koji putuju, unijeti i autorizirati osobne podatke i izvršiti plaćanje putem kartica. Nakon što se izvrši proces kupnje karata, putniku putem elektroničke pošte stiže potvrda o plaćanju i dokument rezervacije s kojim se u agencijama Jadrolinije može preuzeti putna karta.