Zna se gdje je Hitchcock kupovao “spizu” u Zadru!

Na internetskoj stranici Turističke zajednice Grada Zadra krasno je navedeno kako je svakako najljepši opis legendarnog zadarskog zalaska Sunca zapisao slavni režiser Alfred Hitchcock tijekom posjeta Zadru u svibnju 1964. godine. Navodno je promatrajući zalazak Sunca s prozora sobe 204 tadašnjeg Hotela Zagreb zapisao slijedeće: “Zalazak Sunca u Zadru najljepši je na svijetu i neusporedivo je ljepši od onog u Key Westu na Floridi.”

Slijedećeg jutra, kako legenda kaže, slavni je režiser stao pred objektiv velikog zadarskog fotografa Ante Brkana kojem je uspjelo snimiti jedan od najboljih režiserovih portreta.

Prije par godina mogli smo čuti u svrhu promidžbe još jednog zabavnog događanja u našem gradu kako je slavni režiser za svog boravka imao i ljubavnu aferu, s jednom sobaricom u hotelu iz kojeg je promatrao najljepši zalazak Sunca, koja je navodno urodila i plodom, no to je ipak samo još jedna od priča za malo veću djecu, valjda.

No, TZ Grada Zadra u promidžbi svoga grada ne staje, te se našim sugrađanima i turistima ponudila još jedna priča iz života ovog svjetski poznatog režisera. Naime, na gradskoj rivi još uvijek postojano stoji “ofucani” reklamni pano sa slikom Alfreda Hitchcocka i velikom reklamom tri trgovačka lanca ponad njegove glave, pa se iz priloženog logički da zaključiti gdje je isti kupovao “spizu” za svog boravka u Zadru. No, turistima je vjerojatno malo poznato kako ovi lanci trgovina ipak nisu postojali 1964. godine u našem gradu, no to je manje – više nebitno. Reklama je reklama, promocija je promocija ma kakva ona bila.

Direktor TZ Grada Zadra, Zvonko Šupe ove gradske nebuloze na postavljenim plakatima u info city light vitrinama nazvao je privremenim rješenjem do novog grafičkog prijedloga autora teksta o kulturno povijesnom naslijeđu grada Zadra.

– Privremeno rješenje proizašlo je isključivo zbog potrebe hitne zamjene dotrajalih plakata uoči početka glavne turističke sezone 2013. godine i to bez financijskog troška TZ Grada Zadra. Info city light vitrine u vlasništvu su grada Zadra, a TZG Zadra zadužena je za kreiranje sadržaja, tiskanje i zamjenu plakata. Novi materijal pripremit će se i tiskati do početka turističke sezone 2014. godine u suradnji s autorom tekstova, koji će osvježiti, skratiti i prilagoditi postojeće tekstove i njegove prijevode na četiri strana jezika potrebama i zahtjevima suvremenih turista. Novo idejno rješenje ne predviđa komercijalni prostor za oglašavanje. TZG Zadra je financijskim planom za 2014. godinu predvidjela sredstva za navedene aktivnosti redizajna info city light plakata, koje će se realizirati u nastupajućem razdoblju. Shodno svemu navedenom, naglašavamo kako će troškovi za navedene aktivnosti nastati tek u 2014. godini, čemu još jedino možemo dodati trošak očekivane zamjene dotrajalih ili oštećenih plakata, istaknuo je krajem protekle godine Šupe.

Tako ćemo u novu turističku sezonu, prema svemu sudeći, ipak ući s Hitchcockom bez reklamne naljepnice na glavi čija cijena je još uvijek, unatoč našem upitu, ostala tajna.

Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...