Šupe: “Novo idejno rješenje ne predviđa reklame!”
Na području stare gradske jezgre već više godina postavljen je niz reklamnih panoa s povijesnom i kulturnom građom grada Zadra sukladno o povijesnom lokalitetu na kojemu su postavljeni. Međutim, osim povijesne građe na jednom dijelu njihov izgled već duže vrijeme naružuju reklamne kampanje privatnih trgovačkih lanaca. Promjena oglašivača, prema svemu sudeći po isteku ugovora o oglašavanju nosila bi uvijek iznova novi trošak Turističkoj zajednici Grada Zadra. Osim toga, početkom godine se ukazivalo i na problem smočenih, pogužvanih i uništenih tiskanih materijala unutar njih.
Iz Grada Zadra su istaknuli kako nalogom gradonačelnika Grada Zadra od 8. siječnja 2013. godine, kreiranje sadržaja promidžbene poruke, tiskanje i zamjenu poruke (dakle, sve što je unutar ormarića) vrši Turistička zajednica Grada Zadra. Održavanje nosača (konzole) vrši Upravni odjel za komunalne djelatnosti putem tvrtke koja ima zaključen ugovor s Gradom Zadrom o održavanju gradske opreme dok se Čistoća d.o.o. brine o održavanju čistoće nosača (konzole). Predmetne City light vitrine izradilo je i postavilo društvo EUROPLAKAT d.d. temeljem Ugovora iz 2000. godine, kao dio naknade za privremeno korištenje javne površine za postavu reklamnih panoa (jambo-panoi) na 14 lokacija, za postavu City light vitrina na 41 lokaciju i za postavu City light vitrina unutar autobusnih nadstrešnica na sedam lokacija.
– Trenutno postavljeni plakati u info city light vitrinama izrađeni su kao privremeno rješenje do novog grafičkog prijedloga autora teksta o kulturno povijesnom naslijeđu grada Zadra. Privremeno rješenje proizašlo je isključivo zbog potrebe hitne zamjene dotrajalih plakata uoči početka glavne turističke sezone 2013. godine i to bez financijskog troška TZG Zadra. Info city light vitrine u vlasništvu su grada Zadra, a TZG Zadra zadužena je za kreiranje sadržaja, tiskanje i zamjenu plakata. Novi materijal pripremit će se i tiskati do početka turističke sezone 2014. godine u suradnji s autorom tekstova koji će osvježiti, skratiti i prilagoditi postojeće tekstove i njegove prijevode na četiri strana jezika potrebama i zahtjevima suvremenih turista. Novo idejno rješenje ne predviđa komercijalni prostor za oglašavanje. TZG Zadra je financijskim planom za 2014. godinu predvidjela sredstva za navedene aktivnosti redizajna info city light plakata koje će se realizirati u nastupajućem razdoblju. Shodno svemu navedenom, naglašavamo kako će troškovi za navedene aktivnosti nastati tek u 2014. godini, čemu još jedino možemo dodati trošak očekivane zamjene dotrajalih ili oštećenih plakata, istaknuo je Zvonko Šupe, direktor Turističke zajednice Grada Zadra.
Usprkos postavljenom pitanju u pisanom upitu na zahtjev direktora Turističke zajednice Grada Zadra isti ipak nije odgovorio na pitanje da li je prikladno da se na informativno – reklamnim panoima s povijesnom građom reklamiraju trgovački lanci poput Spara i Interspara, dakle niti na koje vrijeme su se oglašavali, kao ni informaciju o kolikoj se financijskoj konstrukciji radilo u ovoj poslovnoj suradnji TZ Grada Zadra, Grada Zadra i privatnog lanca trgovina.