PayPal – istraživanje navika kupaca
Tvrtka za marketinška istraživanja, Reputation Leaders provela je istraživanje za PayPal o navikama kupaca na internetu tijekom blagdanske kupnje.
Online istraživanje je provedeno u studenom te je uključivalo 4.524 ispitanika iz devet zemalja svijeta (Australiji, Francuskoj, Italiji, Kanadi, Njemačkoj, Rusiji, Singapuru, Velikoj Britaniji i SAD-u), u rasponu od 16. do 64. godine života.
Najbizarniji dio istraživanja uključivao je pitanje o odjeći koju kupci nose prilikom šopinga. Čak 11 % ispitanika odgovorilo je da prilikom online kupnje ne nosi nikakvu odjeću čak ni donje rublje, dok je 33 % ispitanika izjavilo kako nosi pidžamu.
Oko 15 % ispitanika voli piti alkoholna pića pri kupovini na internetu. Više od 86 % ispitanika voli obavljati kupnju putem mobilnih uređaja.
Prema ispitanicima najveća prednost online kupnje u odnosu na kupnju u dućanima je nepostojanje reda čekanja.