Hrana, potrepštine i povijesna građa na info panoima

Već više godina na području stare gradske jezgre, odnosno Poluotoka postavljen je niz informativno – reklamnih panoa s povijesnom građom grada Zadra sukladno o povijesnom lokalitetu na kojemu su postavljeni. Međutim, osim povijesne građe na jednom dijelu njihov izgled naružuju reklamne kampanje privatnih trgovačkih lanaca koje već duže vrijeme “vrište s plakata.” Promjena oglašivača, prema svemu sudeći nosi po isteku ugovora o oglašavanju uvijek iznova novi trošak Turističkoj zajednici Grada Zadra.  Osim toga, početkom godine se ukazivalo i na problem smočenih, pogužvanih i uništenih tiskanih materijala unutar njih. U čijem su vlasništvu navedeni info panoi  te koliko ih je i kada postavljeno pokušali smo doznati od direktora Turističke zajednice Grada Zadra Zvonka Šupe koji je odbio ikakvu povezanost s navedenim panoima te nas uputio da odgovore na svoja pitanja potražimo u Gradu Zadru koji je, kako je naglasio, njihov vlasnik. Ivana Dadić, stručna suradnica za informiranje u Gradu Zadru istaknula je kako su informativno – reklamnih panoi, tj. City light vitrine koje informiraju o povijesnom i kulturnom naslijeđu grada Zadra u vlasništvu Grada Zadra, a na Poluotoku se od 2001. godine nalazi 13 komada vitrina.

Šupe tvrdi kako TZ Grada Zadra nema nikakve veze s postavljenim panoima, osim obveze obnavljanja tiskanog materijala. Ujedno, iz Grada Zadra potvrđuju kako je i prodaja oglasnog prostora, odnosno reklamiranje u sklopu tiskanog materijala, kao što su primjerice reklame Interspara i Spara u Foši, u nadležnosti Turističke zajedniea Grada Zadra te nas uputila da odgovor na pitanje o prikladnosti oglašavanja trgovačkih centara na informativno – povijesnim panoima s povijesnom građom potražimo od direktora iste.

Zvonko Šupe (Foto: Ivan katalinić / Antena Zadar)Nalogom gradonačelnika Grada Zadra od 8. siječnja 2013. godine, kreiranje sadržaja promidžbene poruke, tiskanje i zamjenu poruke (dakle, sve što je unutar ormarića) vrši Turistička zajednica Grada Zadra. Održavanje nosača (konzole) vrši Upravni odjel za komunalne djelatnosti putem tvrtke koja ima zaključen ugovor s Gradom Zadrom o održavanju gradske opreme dok se Čistoća d.o.o. brine o održavanju čistoće nosača (konzole), kazala je Dadić.

U prekjučerašnjem razgovoru direktor TZ -a tvrdio je kako je svojedobno za ove panoe bio raspisan i javni natječaj, no o istome nije znao više reći..

Predmetne City light vitrine izradilo je i postavilo društvo EUROPLAKAT d.d. temeljem Ugovora iz 2000. godine, kao dio naknade za privremeno korištenje javne površine za postavu reklamnih panoa (jambo-panoi) na 14 lokacija, za postavu City light vitrina na 41 lokaciju i za postavu City light vitrina unutar autobusnih nadstrešnica na sedam lokacija, istaknula je Dadić.

Zbog prezaposlenosti, kako je rekao, direktor Turističke zajednice Grada Zadra Zvonko Šupe danas nam nije mogao odgovoriti na pitanje da li je prikladno da se na informativno – reklamnim panoima s povijesnom građom reklamiraju trgovački lanci poput Spara i Interspara, dakle niti na koje vrijeme se oglašavaju, kao niti dati informaciju o kolikoj se financijskoj konstrukciji radi u ovoj poslovnoj suradnji TZ Grada Zadra, Grada Zadra i privatnog lanca trgovina. Odgovor najavljen za sutra, čekamo. No, ipak, iako prezaposlen, uspio je najaviti kako je TZ Grada Zadra prije mjesec dana naručila redizajniranje tiskanog materijala jer su, kako je rekao, zastarjeli, a trebali bi biti postavljeni do proljeća 2014. godine.

Feed me
Muzej Iluzija
Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...