Facebook gubi popularnost kod mladih u Europi

Prema novom istraživanju koje je provedeno u osam zemalja Europske Unije (EU) ispitanici u dobi od 16 do 18 godina polako napuštaju društvenu mrežu Facebook te prelaze i sve više koriste druge mreže i servise kao što su Twitter, Instagram, WhatsApp ili Snapchat.
Kod starijih korisnika je pak Facebook sve popularniji. Europski tinejdžeri su, prema svemu sudeći, u potpunosti otpisali Facebook te ga više ne žele koristiti. Jedan od razloga je možda i trend da roditelji djece imaju svoj profil na
Facebooku koji koriste kako bi kontrolirali svoju djecu.
Mladi korisnici nisu zabrinuti što alternativni servisi donose manje funkcija te nisu previše zabrinuti što se njihovi osobni podaci koriste u komercijalne svrhe ili ih skupljaju državne vlasti za potrebe nadzora. Komunikacija, razmjena
fotografija i video materijala uglavnom se ne odvija preko Facebooka nego na privatniji način, putem Skypea i raznih mobilnih aplikacija.