Klizalište stvara financijske gubitke Obalama i lučicama
Kako se ove godine ne bi ponovio prošlogodišnji fijasko s klizalištem na Poluotoku, predostrožnosti radi, Grad je odlučio putem javne nabave potražiti tvrtku koja će postaviti isto klizalište. Kao i prošle godine, kada je javni natječaj izostao, posao je kao jedini prijavljeni ponuđač dobila riječka tvrtka Velemi koja će na Dan Grada i blagdan sv. Krševana, 24. studenog 2013. godine postaviti klizalište na parkiralištu pored crkve Sv. Marije i to u suradnji s Gradom, Obrtničkom komorom i Turističkom zajednicom. To je prva tvrtka u Hrvatskoj specijalizirana za iznajmljivanje i prodaju mobilnih i fiksnih klizališta. Grad će ove godine izdvojiti 199 tisuća kuna za spomenuto klizalište, a s navedenom tvrtkom sklopio je sporazum o suradnji na dvije godine.
Prošle godine, klizalište na Poluotoku bio je pun pogodak s obzirom na to kako niz generacija Zadrana zapravo nema običaj klizanja na ledu. Uz određene ugostiteljske sadržaje zasigurno će i ove godine biti zaslužno za zimski “šušur” na Poluotoku.
No, uz svoju dobru stranu, postavljanje klizališta na ovom području ima i onu lošiju. Naime, ovim projektom stanovnici, ali i posjetitelji Poluotoka ostat će zakinuti za određeni broj parkirališnih mjesta, što će kao i do sada donijeti određena negativna razmišljanja o navedenom projektu, ukoliko se zauzeta mjesta ne pronađu na nekoj drugoj prikladnoj lokaciji za vrijeme egzistiranja klizališta u dva zimska mjeseca. Zauzimanjem parkirališnih mjesta, kao svake godine pa tako i ove zakida se financijski i gradska tvrtka Obala i lučice, pa se pitamo da li u Gradu shvaćaju da ovakvim potezom na neki način oštećuju svoju tvrtku, a time pogoduju privatnom kapitalu.
– Naravno, sa svakim zauzetim parkirališnim mjestom tvrtka Obala i lučice gubi određenu financijsku konstrukciju, pa tako i postavljanjem klizališta. No, nećemo zbog toga ući u minus s poslovanjem, kazao je Eduard Duka, direktor Obala i lučica.
Osvrnuo se i na dva rezervirana parkirališna mjesta za taksiste pored zgrade stare Tehničke škole.
– Tim potezom dao se prostor i taksistima koji svoju funkciju obavljaju uglavnom u ljetnim mjesecima. Naime, po gradu je sve više turista koji dolaze niskotarifnim letovima te nisu mobilni. Zbog njih je omogućen ovaj vid usluge nadohvat ruke, no o lokaciji bi se zapravo dalo razmisliti. Naime, kao stanari i turisti i taksisti moraju od nečega živjeti, zaključio je Duka.