Grad u manje od tri mjeseca za objave natječaja potrošio više od 70.000 kuna!
Grad Zadar je, od dolaska novog gradonačelnika, na objavu natječaja i javnih poziva u lokalnim medijima i Narodnim novinama, u nešto manje od tri mjeseca, točnije od 1. lipnja do 27. rujna ove godine, potrošio 71.053,08 kuna.
Riječ je o ukupno 19 objava, što zasebnih natječaja što dupliciranja objava u nekoliko medija, doznajemo od Marine Mihovilović Pajkin, koja nam je odgovorila na upit.
Redom su tako, natječaji objavljivani u Zadarskom listu (ukupno 29.006,25 kuna za 10 objava) i Slobodnoj Dalmaciji (ukupno 1.849,50 kuna za dvije objave), što se tiče tiskovina, dok su od portala odabrani Z NET (ukupno 9.345,00 kuna za tri objave), 057info (ukupno 1.500,00 kn za jednu objavu), Antena Zadar (ukupno 1.500,00 kuna za jednu objavu), te portal eZadar kojem je pripao najmanji dio kolača (ukupno 437,50 kuna za jednu objavu).
Za objave u službenom glasilu Republike Hrvatske, Narodnim novinama, Grad Zadar u spomenutom je razdoblju izdvojio 26.947,33 kune.
Podsjetimo, kako smo i ranije pisali, Grad Zadar u 2012. godinu ukupno je potrošio 452.920,50 kuna na javne objave.
Dodajmo ovome kako ostali gradovi u našoj županiji svoje objave i javne natječaje objavljuju isključivo u jednom mediju i na službenoj internetskoj stranici, no iz primjera Grada Zadra, evidentno je, kako je to jedini grad koji nije zapao u recesijsku krizu, barem kad je riječ o financiranju lokalnih medija.