Zadarske marine u turskim rukama!?
Hoće li turska Dogus grupa postati vlasnik Tankerkomerca? O tome danas odlučuje skupština dioničara jednog od nekadašnjih stupova nositelja zadarskog gospodarstva. Ukoliko dioničari prihvate takav izlaz iz vrlo teške situacije u kojoj se dugovima opterećeni Tankerkomerc nalazi turska grupacija posjedovat će sve tri marine na području Zadra.
Iskustva s novim poslodavcem su dobra, otpuštanja nije bilo, skoro sto ljudi stalno je zaposleno u marinama Dalmacija i Borik, sezonaca nema. U aktualnim hrvatskim gospodarskim prilikama to je svakako jedna od najvažnijih vijesti. Direktor obiju marina Božidar Duka:
– Mi generiramo puno radnih mjesta, čarter tvrtke, brokerske tvrtke, serviseri, po mojoj procjeni u marini Dalmacija radi oko 300njak ljudi. Ono što se ljudi često pitaju što se dogodilo kad dođe tako velika grupacija, ima li otpuštanja. Nema otpuštanja, mi ćemo polako zapošljavati i razvijati taj naš posao, tako da nema nikavog razloga za zabrinutost.
Nakon što su prošloga proljeća preuzeli dvije zadarske marine Dogus grupa kreće s ulaganjima. Tijekom tri iduće godine uložit će 17 milijuna eura, veći dio odlazi naravno na ogromnu marinu Dalmacija.
Prije svega će se izgraditi upravna zgrada nova, dva velika sanitarna čvora, nakon toga će se nastaviti s izgradnjom fiksnih zgrada za čartere, zatim i zgrada za tehnički sektor i na kraju bi se oplemenila ta naša plaža s ugostiteljskim sadržajima. Isto tako ćemo u vrlo skorom razdoblju riješiti u marinu Borik, za koju znate da su recepcija i sanitarni čvor preko ceste, da se sve to jednostavno stavi unutar te naše marine.
Što će biti ako Dogus grupa preuzme i marinu Tankerkomerc Božidar Duka zasad nije htio komentirati:
– Pustimo da stvar završi pa ćemo slijedeći put o tome razgovarati.
Marine Dalmacija i Borik dobro posluju, iako je i ovdje gospodarska kriza naravno napravila svoje. Za razliku od 2009. kada nije bilo slobodnih vezova u marini Dalmacija danas je popunjenost oko 85 posto. Najveći udar su osjetili vlasnici brodova dužine do 12 metara kojih se dosta prodalo. Kako bi popunili vezove koji su ostali prazni u marini Dalmacija su uklonili jedan gat i očekuje da će bez poteškoća ispražnjene kapacitete popuniti s većim brodovima gdje se kriza nije toliko osjetila.