Nove funkcije i dizajn Binga
Microsoft je najavio novi dizajn svoje web tražilice Bing te neke nove funkcionalnosti koje bi ih trebale približiti vladaru internetske pretrage, Googleu. Od sada posjetitelji će dobivati prilagođene informacije koje će pak Bing kreirati iz podataka o pojedinom korisniku s njegovih profila na društvenim mrežama. Tako bi svaki korisnik trebao dobiti za sebe relevantnije rezultate pretrage, po pitanju regije, vlastitih preferencija, prijateljskih preporuka i slično.
Povećat će se i brzina prikazivanja prvog rezultata nakon upisanog upita kroz opciju “Page Zero”. Njezin je zadatak istaknuti informacije o korisnikovom upitu za vrijeme upisivanja upita, zajedno s pripadajućim linkovima, slikama i video sadržajima – nešto na što smo navikli kod Google Instant Searcha. Uz ove će promjene Bing dobiti i novi logotip, a za početak redizajnirana tražilica neće biti dostupna svim korisnicima već će uvođenje biti postupno.