Inteligentniji Facebook
Već smo navikli na sitne promjene kojima Facebook želi unaprijediti sortiranje vijesti u News Feedu, te na što logičniji način odabrati najvažnije vijesti za prikaz svakom od korisnika. Zadnja takva promjena algoritma donijela je ponavljanje nekih bitnijih vijesti kako bi ih se bolje istaknulo, no neke za javnost manje bitne vijesti, a korisniku možda osobno bliže i relevantnije mogu ostati nezamijećene. Kako bi doskočili takvim nelogičnostima, u kompaniji su angažirali posebnu skupinu ljudi koja se bavi umjetnom inteligencijom.
Zadatak radne skupine od osam stručnjaka jest osmisliti algoritam koji bi bio u stanju učiti, pa prema ponašanju pojedinog korisnika na društvenoj mreži odabrati najrelevantnije priče koje bi mu se onda prikazale na početnoj stranici. Ista bi tehnologija primjerice bila u stanju organizirati korisnikove fotografije, te ih rangirati prema sadržaju ili kvaliteti. Krajnji je cilj ove inicijative kreirati umetnu inteligenciju koja bi mogla mogla bez ljudskog upliva razabrati značenje svake fotografije ili posta, te na osnovu toga kreirati sadržaj prilagođen svakom od posjetitelja.