Oglašavanje zadarske regije preko Ryanaira platit će se više od 5 milijuna kuna
Danas je u Domu Zadarske županije potpisan ugovor o oglašavanju za 2013. godinu u promotivnoj kampanji Ryanaira “težak” 10 milijuna i 650 tisuća kuna. Kako je istaknuo direktor Turističke zajednice Zadarske županije Ivo Dunatov riječ je programu udruženog oglašavanja preko zračnih prijevoznika, u ovom slučaju Ryanaira Od ukupne vrijednosti ugovora 50 posto pokriva HTZ, a 50 posto jedinice lokalne samouprave.
O potrebi za ovakvim načinom oglašavanja govorila je i direktorica Zračne luke Zadar Katica Pupić Bakrač, istaknuvši kako je u tekućoj godini kroz Zračnu luku Zadar već prošlo 317 tisuća putnika, što je u odnosu na isto razdoblje prošle godine više za čak 27 posto.
– Nadamo se da ćemo do kraja godine premašiti brojku od pola milijuna putnika. Povezani smo, naime, sa 16 destinacija Ryanaira te već sljedeći mjesec imamo pregovore za sljedeću godinu. Očekujemo da ćemo postati baza za dva do tri zrakoplova što će utjecati na značajan broj putnika u Zadarskoj županiji, kazala je Pupić Bakrač.
U ugovor je od strane Zadarske županije uključeno 29 turističkih zajednica, općina i gradova, obzirom da su sve jedinice lokalne samouprave podržale inicijativu o udruženom oglašavanju.
Na pitanje označava li ovakav oblik oglašavanja zapravo subvenciju jednom avioprijevozniku, Dunatov je odgovorio:
“Ovdje se ne radi o subvenciji, nego općoj promociji. Mi ne plaćamo komercijalni let, niti dolazak po putniku. Plaćamo promociju kompanije koja ima 82 milijuna putnika i puno baza po Europi.” Premda je u nastavku potvrdio kako Ryanair bez ovakvog oglašavanja vjerojatno ne bi letio.
O značaju udruživanja te financiranju ovakvog oglašavanja također je govorio i Zvonimir Vrančić, zamjenik gradonačelnika Grada Zadra.
– Ovo financiranje je startalo još 2007. godine, kada se još nije ni slutilo do kakvih pozitivnih efekata će doći. Moram naglasiti da je ovo jedan od najvažnijih strateških projekata vezanih za razvoj turizma, koji ne znači financiranje niskotarifnih kompanija nego sufinanciranje zadarske regije kao turističkog brenda. Rezultati su vidljivi. Jedan je da je projekt utjecao na razvoj zračne luke, jer bez ovoga se ne bi tako razvijala. S druge strane otvorili smo se tržištima i produžili sezonu te je evidentan pozitivan efekt u predsezoni i posezoni, ustvrdio je Vrančić.