Korčulani barkama blokirali Jadrolinijin katamaran: Star je, ima manje mjesta…
Korčulani su održali prosvjed oko 19 sati i 30 minuta na način da su barkama na nekoliko minuta zaustavili pristanak katamarana Judita, koji je doplovio iz Splita.
Poručuju kako je novi katamaran sporiji i kako se izgubilo 1860 sjedećih mjesta, dok su se potrebe Korčule povećale.
Dodaju i kako je Jadrolinija dobila koncesiju na način koji nije u skladu sa zakonom i natječajem.
Otočni sabor odustao je od najavljenog prosvjeda u petak koji seprolongira za sedam dana, jer je na sastanku u Splitu na temupoboljšanja brzobrodskih linija došlo do naznaka za udovoljavanjeprigovorima i to u promjenama plividbenih redova na način da nemačekanja u portima, zatim mogućnosti zamjenskih brodova zbog kapacitetaili duploj polovidbi, promjenom plovidbenog reda za katamaransku linijuSplit-Rogač-Split s večernjeg termina na dnevni termin, te nastavkurazgovora za vraćanje linije Split-Rogač-Milna-Split uz mogućnostsufinanciranja općine Šolte i Milne.
Jadrolinija će uputiti Agenciji zaobalni linijski pomorski promet zahtjev za izmjenom plovidbenog reda nasvojim katamaranskim linijama u smislu skraćivanja vremenskog trajanjaputovanja i mogućnosti za zamjenama katamarana zbog zadovoljavanjaprijevoza putnika s otoka na kopno i obrnuto u razdobljima kada je topotrebno i zahtjeva situacija.
Budući se nije pomaknuo s mrtve točke prigovor otočana s Korčule,ostaje najavljeni prosvjed na Korčuli u petak u 19.30 sati na zapadnojrivi i Hvaru i to za poboljšanje brzobrodskih linija 9608 i 9604 uKorčuli zbog povećanja sjedećih mjesta na brzobrodskim linijama koja suoduzeta i dodatnom linijom tijekom ljetnih mjeseci, jer Jadrolinijanasumično prodaje karte ignorirajući dosadašnju praksu prodaje određenogbroja karata za Hvar i Korčulu tako da svaki dan 100 ljudi ostaje uSplitu – kazao je Denis Barić, predsjednik Otočnog sabora u petak nakatamaranskom pristaništu u zadarskoj luci na konferenciji za novinarena temu povezanosti otoka nakon stupanja na snagu novih koncesijskihugovora.
Predsjednik Mjesnog odbora Sestrunj Ivo Šužberić istaknuo jenedopustivim da čovjek koji želi živjeti na otoku ne može na vrijemestići na posao u Zadar. Udaljenost od 12 milja za Sestrunj produžila sena 24 milje jer se prije putovalo 40 minuta, a sada do Zadra treba višeod sat vremena.
– Brod polazi u 6.15, u Zadar dođe u 8 manje pet što nije pogodno zaotočane koji bi htjeli ići u doktora pa moraju ostati dva dana u Zadru,a ovi koji rade u Zadru ne mogu ići na otok. Moramo li se miprilagoditi autorima plovidbenog reda ili oni otočanima? Katamaran ideiz Zverinca do Sestrunja vozi na pola snage. Dođe u Sestrunj i stojideset minuta, opet na pola snage do Rivnja i tamo deset minuta stoji.Mislim da to nema smisla, a zove se brzobrodska linija i cijene subrzobrodske. Zato apeliram i tražim da se to izmjeni da ljudi putuju kaoprije. i da katamaran iz Zverinca krene najkasnije u 6 sati a u Zadruda je u 7.10, ne stajući u niti jednom portu već pravo za Zadarukrcajući putnike – rekao je Šižbarić.