Tagiranje na Instagramu

Društvena mreža Instagram u novim je verzijama aplikacija za iOS i Android ugradila mogućnost pod imenom Photos of You koja korisnicima omogućava taggiranje osoba i brandova odnosno proizvodnih marki, na sličan način kao što je to do sada nudio Facebook, aktualni vlasnik Instagrama. Za razliku od slične funkcije na Facebooku, na Instagramu taggirati može samo autor fotografije.

Taggirane osobe i tvrtke prikazane su obliku Instagram nadimaka, a ne punih imena. Naravno, podrazumijeva se da osoba ili tvrtka koju taggiramo uopće ima profil na Instagramu. Nova mogućnost također je implementirana direktno u profil svakog korisnika, pa je lako moguće vidjeti fotografije na kojima smo taggirani. Treba naglasiti da je pristup ovom dijelu korisničkog profila za sada otvoren isključivo za vlasnika profila, no to će se promijeniti 16. svibnja kada će taggirane fotografije moći vidjeti svatko odnosno svi prijatelji, u slučaju da profil nije javan. Korisnici će doduše moći kontrolirati objavljivanje fotki na kojima su označeni. Standardna postavka je automatsko objavljivanje, no moguće je prebaciti i na ručno objavljivanje.

Mark Zuckerberg prošlog je tjedna u razgovoru s investitorima izjavio da Instagram raste brže nego Facebook u trenutku kad je bio iste veličine (kao Instagram). Naglasio je da je rast trenutno glavni fokus ove društvene mreže i da ona u ovom pogledu ima golem potencijal.

Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...