10 najvrjednijih svjetskih brandova za 2013.

Apple i dalje stoji na vrhu ljestvice najvrjednijih svjetskih brandova, iako više nije najvrjednija svjetska tvrtka. U odnosu na prošlu godinu Apple je napredovao za 1% u vrijednosti pa sada vrijedi preko 185 milijardi dolara, kaže se u istraživanju BrandZ koje svake godine provodi Millward Brown.

Google se nalazi na drugom mjestu nakon skoka od 5% u vrijednost od prošle godine, no s 113 milijardi dolara vrijednosti i dalje je daleko iza Applea. Treće je mjesto pripalo, vjerovali ili ne, IBM-u koji je unatoč padu od 3 posto i dalje u samom vrhu.

Giganti junka McDonalds i Coca Cola su četvrti i peti, a najveća mobilna kompanija na svijetu AT&T je na šestom mjestu. U Top 10 nalaze se još i Microsoft, Marlboro, Visa i China Mobile.

 

Top 10 najvrjednijih globalnih brandova 2013. godine (u milijardama dolara)

1. Apple – 185,071 (+1%)

2. Google – 113,669 (+5%)

3. IBM – 112,536 (-3%)

4. McDonald’s – 90,256 (-5%)

5. Coca-Cola – 78,415 (+6%)

6. AT&T – 75,507 (+10%)

7. Microsoft – 69,814 (-9%)

8. Marlboro – 69,383 (-6%)

9. Visa – 56,060 (+46%)

10. China Mobile – 55,368 (+18%)

Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...