Nestalo u 120 sekundi

WWDC 2013 se rasprodao u samo dvije minute od početka prodaje. Ovako munjeviti nestanak ulaznica nismo očekivali. Po našem vremenu jučer u 19 sati je započela prodaja ulaznica za najvažniji Appleov događaj godine, a ulaznica nije bilo već u 19:02, kada je i autor ovog teksta mogao samo konstatirati da ove godine neće u San Francisco, barem ne na WWDC.

WWDC je vrlo važan za Apple. Na konferenciji bi trebale biti predstavljene novosti koje će itekako utjecati na tržište i samu tvrtku. Od novih proizvoda do željno iščekivanih promjena u iOS sustavu, od Applea se mnogo očekuje, kao i od Jobsovog nasljednika te ljudi koji su preuzeli ključne dijelove kompanije, poput odjela za dizajn.

Već neko vrijeme na dionicama tvrtke se osjeti usporavanje rasta i iščekivanje tržišta koje od Applea redovito očekuje revolucionarne poteze i inovacije koje stvaraju nova tržišta. Ako se obistine glasine o televizoru i ručnom satu, očekuju nas interesante promjene i moguća nova revolucija. Kako je tržište tableta i pametnih telefona u stagnaciji kad su promjene u pitanju, teško je inovirati bez diranja operativnog sustava, nečega čemu je Apple u posljednje vrijeme pristupao vrlo oprezno, za razliku od Microsofta koji je s Windowsima 8 uspio podsjetiti cijelo tržište na katastrofu s Vistom. Možda će se upravo Appleov pristup pokazati pametnijom odlukom.

Očekujemo mnogo promjena i novosti za iOS i Mac OS X, ali i potpuno nove proizvode. Konkurencija je konačno uhvatila korak s Appleom i sadašnji Android uređaji su dobri, a ogroman tehnološki jaz je nestao pa iPhone i iPad više nisu jedini izbor. Iako je u praksi na tabletima Windows 8 prilično dobar, kao i Windows Phone 8 telefon, još uvijek nije bitan igrač na tržištu, što ne znači da u narednih nekoliko godina neće biti.

Unatoč kvaliteti i činjenici da je tvrtka daleko od propasti s ogromnim zalihama novca, zaradama i vrhunskim proizvodima, Apple će morati krenuti s bitnim promjenama i inovacijama, kako bi zadržao status tržištnog lidera. Publika nestrpljivo očekuje prvi niz već na ovogodišnjoj WWDC konferenciji, što je munjevita rasprodaja karata jasno pokazala.

Feed me
Muzej Iluzija
Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...