Poduzetnici bez razvojne strategije

Jedna od najčešćih boljki naših poduzetnika je da nemaju razvojne strategije. Pa im je onda cilj prodati što više, ističe Orhan Lujinović.

20-ak poduzetnika, obrtnika, direktora i voditelja tvrtki sudjeluje na seminaru o Sustavima za poboljšavanje konkurentnosti koji se danas održava u Razvojnoj agenciji Zadarske županije. Riječ je takozvanom “benchmarkingu”, odnosno sustavu za ocjenjivanje usluga, proizvoda i razvojnih procesa.

Unutar svake djelatnosti postoje više ili manje uspješni pojedinci i tvrtke, “benchmarking” je sustav za prepoznavanje izvrsnosti, koji nam u skladu s vlastitim resursima, kaže što učiniti i kako bi bili što bolji – ističe predavač Orhan Lujinović.

Jedna od najčešćih boljki naših poduzetnika je da nemaju razvojne strategije. Pa im je onda cilj prodati što više. Zato benchmarking nam pomaže da napravimo kvalitetne ciljeve koji su će nas usmjeriti ka poboljšanju poslovanja i kada riješimo jedan kratkoročni cilj, onda postavljamo drugi. Upravo zbog toga benchmarking nam može biti odlično vodsto u našem razvoju, dodao je Lujinović.

Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...