Loša prodaja uređaja s Windowsima
Budućnost pripada Androidu, smatra direktor Samsunga J.K. Shin u razgovoru za Wall Street Journal kojemu se požalio da je potražnja tržišta za tablete s Microsoftovim Windowsima 8 i RT „jadna“, a isto navodno vrijedi i za mobitele s WindowsPhone operacijskim sustavom.
Po njemu ni na europskom ni na američkom tržištu nema previše perspektive niti jedan od ova dva OS-a za prijenosne uređaje, što je i razlog zbog kojega je tvrtka odustala od lansiranja Samsung ATIV Taba na američkom, ali i drugim tržištima.
Ovaj intervju dolazi u svjetlu podataka o prodaji 400.000 Surface Pro tableta prema Bloombergovim statistikama, a što se smatra relativno dobrim rezultatom s obzirom na vrlo visoku cijenu tableta – 900 dolara u SAD. Zajedno s Surface RT uređajima, Microsoft je prema istom izvoru do sada prodao 1,5 milijuna tableta.
Usporedbe radi, Apple je u kvartalu koji je završio s krajem prošle godine prodao 20 milijuna iPada.