Još jedan govor Ingrid Antičević: “No business like media business”

Nema biznisa do medijskog biznisa, poručila je hrvatska europromatračica Ingrid Antičević Marinović u raspravi koja se 20. lipnja 2012. dogodila na sjednici jednog od odbora Europskog parlamenta, ali je ovdje objavljujemo prvi put. SDP-ova zastupnica govorila je na engleskom jeziku i rekla: “No business like media business”. Ovaj njezin nastup dosad nije prikazan u hrvatskim medijima, a mi smo ga pronašli uz pomoć pisanih zapisnika i videoarhive Odbora za građanske slobode, pravdu i unutarnje poslove.

Ingrid Antičević Marinović u svome je govoru bila kritična prema medijskom krajoliku kojim “dominiraju velike korporacije koje su koncentrirale svoju kontrolu nad onim što govorimo, slušamo i čitamo”. Založila se za transparentnost vlasništva u medijima.

– U mnogim slučajevima te su kompanije vertikalno integrirane, kontroliraju sve, od inicijalne proizvodnje do finalne distribucije. U najgorem, mediji se ponekad koriste za korumpiranje i manipuliranje društva – rekla je hrvatska europromatračica koja je s izborne liste SDP-a na prvim europskim izborima u Hrvatskoj maknuta nakon što je videosnimka njezina posljednjeg nastupa, naslovljena “Pipl mas trast as”, izazvala ogromnu pozornost hrvatske javnosti.

Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...