Yahoo i partnerstvo s Microsoftom

Marissa Mayer, mlada direktorica Yahooa (na poziciju stupila prošle godine), shvatila je prilično rano ono što njenim starijim i poslovno iskusnijim prethodnicima na toj poziciji očito godinama nije jasno – partnerstvo s Microsoftom ne donosi Yahoou nikakve koristi.

Tako je na jučerašnjem skupu o Internetu i tehnologiji koju je Goldman Sachs organizirao u San Franciscu izjavila je smisao partnerstva potpisanoga 2010. na period od deset godina bio „… zajednički rast na tržištu, a ne tek puka razmjena poslovnih tajni“. Naime, tada su se Yahoo i Microsoft su se dogovorili da će ovaj prvi koristiti Bingovu tehnologiju na svojim stranicama kako bi oduzeo dio Googleovog tržišta, a nadama i dogovoru usprkos, to se nije dogodilo.

Kaže Mayer:  „Nisam nimalo zbunjena. Naš najveći problem trenutno je broj prikazivanja. Mi možemo povećati broj prikazivanja i u tom segmentu rasti. Treba nam monetizacija toga i znamo da je to moguće napraviti na primjeru drugih na tržištu kojima je to uspjelo.“

Prema planu koji se trenutno provodi u Yahoou, to bi se trebalo postići malim brojem vrhunskih mobilnih aplikacija za Yahoo, pa bi se sadašnji broj od 70-tak Yahoovih aplikacija sveo na svega desetak, ali prvoklasnih. Ovaj plan je i razlog nedavnom Yahooovom kupovanju serije manjih tvrtki specijaliziranih za izradu mobilnih apliacija – one izrađene u vlastitoj kući očito nisu dovoljno dobre.

Što se, pak, glavnog konkurenta tiče, Google je za ovu godinu najavio pet milijardi dolara prihoda od oglašavanja na mobilnim uređajima, prvenstveno tabletima.

Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...