Yahoo i partnerstvo s Microsoftom
![](https://i0.wp.com/www.antenazadar.hr/wp-content/uploads/2022/04/nema_fotografije.png?fit=1600%2C900&ssl=1)
Marissa Mayer, mlada direktorica Yahooa (na poziciju stupila prošle godine), shvatila je prilično rano ono što njenim starijim i poslovno iskusnijim prethodnicima na toj poziciji očito godinama nije jasno – partnerstvo s Microsoftom ne donosi Yahoou nikakve koristi.
Tako je na jučerašnjem skupu o Internetu i tehnologiji koju je Goldman Sachs organizirao u San Franciscu izjavila je smisao partnerstva potpisanoga 2010. na period od deset godina bio „… zajednički rast na tržištu, a ne tek puka razmjena poslovnih tajni“. Naime, tada su se Yahoo i Microsoft su se dogovorili da će ovaj prvi koristiti Bingovu tehnologiju na svojim stranicama kako bi oduzeo dio Googleovog tržišta, a nadama i dogovoru usprkos, to se nije dogodilo.
Kaže Mayer: „Nisam nimalo zbunjena. Naš najveći problem trenutno je broj prikazivanja. Mi možemo povećati broj prikazivanja i u tom segmentu rasti. Treba nam monetizacija toga i znamo da je to moguće napraviti na primjeru drugih na tržištu kojima je to uspjelo.“
Prema planu koji se trenutno provodi u Yahoou, to bi se trebalo postići malim brojem vrhunskih mobilnih aplikacija za Yahoo, pa bi se sadašnji broj od 70-tak Yahoovih aplikacija sveo na svega desetak, ali prvoklasnih. Ovaj plan je i razlog nedavnom Yahooovom kupovanju serije manjih tvrtki specijaliziranih za izradu mobilnih apliacija – one izrađene u vlastitoj kući očito nisu dovoljno dobre.
Što se, pak, glavnog konkurenta tiče, Google je za ovu godinu najavio pet milijardi dolara prihoda od oglašavanja na mobilnim uređajima, prvenstveno tabletima.