Šveđani biraju Split, Dubrovnik i Zadar
Vodeći švedski lanac turističkih agencija Resia objavio je rezultate svog posljednjeg barometra prodaje u posebnom priopćenju naslova Hrvatska: hit destinacija ljeta, u kojem se Hrvatsku proglašava jednom od najpopularnijih odmorišnih destinacija u Švedskoj. Barometar agencije Resia slovi za jedan od najutjecajnijih i najviše citiranih izvještaja u švedskom turističkom sektoru, a služi i kao pokazatelj općenitih turističkih trendova na nacionalnoj razini.
Barometar navodi kako su Šveđani prošle godine posredstvom lanca Resia najviše putovali u Split, Dubrovnik i Zadar, a ukupna prodaja hrvatskih destinacija u istom lancu porasla je za čak 50 posto u odnosu na 2012. godinu. Hrvatska predstavlja atraktivnu destinaciju zbog bogate i raznolike ponude prirodnih atrakcija, kulturnih i zabavnih događanja i aktivnosti, piše Zadarski list.
Izvještaj je prenio i barometar cijena Post Office Barometra o najpopularnijim ljetnim destinacijama Europske unije, u kojem su izneseni zanimljivi podaci o cijenama u Hrvatskoj te konkurentnim zemljama Grčkoj i Španjolskoj, koja je po prvi puta proglašena najjeftinijom odmorišnom destinacijom među zemljama eurozone.