Segarić: “Zadarska maraština mogla bi postati značajan brend”

Udruga vinogradara i vinara Zadarske županije “Liburna” u suradnji sa Zadarskom županijom i UNDP-ovim projektom COAST krenuli su u “Projekt brendiranja zadarske maraštine”.

Prve rezultate predstavio je danas u IMPACT centru stručni tim sastavljen od dr.sc. Edija Maletića i prof.dr.sc. Damira Kovačića, dok je uvodnu riječ imao Danijel Segarić, pročelnik Ureda za poljoprivredu u sklopu Zadarske županije.

Brendiranje Maraštine (Foto: Ivan Katalinić / Antena Zadar)Iz godine u godinu Zadarska županija podupire vinare i vinogradare u prilog čega idu brojna priznanja koja naši vinari osvajaju na domaćim i međunarodnim natjecanjima, rekao je Segarić, dodavši kako veliku zaslugu za navedene rezultate svakako ima činjenica kako je stručno zvanje vinara u prošlog godini steklo 25 polaznika.

Brendiranje je dugotrajan i složen proces, a zadarska maraština mogla bi postati značajan brend naše županije, dodao je Segarić.

Muzej Iluzija
Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...