Zbog realityja korejski turisti poludjeli za Hrvatskom
Izrazito popularan korejski reality šou sniman je u Hrvatskoj na nekoliko lokacija i tako bolje od ikakve druge reklame promovirao hrvatski turizam među Korejancima željnima putovanja.
Kako piše portal Croatia week, u Hrvatskoj je sniman izrazito popularan reality šou ‘The Romantic in Croatia’ koji su producirali kreatori prvog južnokorejskog realityja ‘2 Days & 1 Night’ prikazivanog na tvN-u. Romantična potraga petero mladih Korejki i Korejaca za ljubavlju u više hrvatskih destinacija tako je postala odlična reklama za hrvatski turizam. Emisija je snimana na više lokacija, pa se tijekom desetodnevnog putovanja Hrvatskom tako obišlo Zagreb, Plitvice, Dubrovnik i Split.
U realityju su sudjelovale korejske zvijezde poput Lee Seung Gija kojeg su proglašavali najromantičnijim muškim izvođačem ili celebrityja čiji je glas najtraženiji za navigacijske sustave, prenosi Novi list.
Producent Lee Myung Han o Hrvatskoj je kazao kako je vidio puno lijepih mjesta, međutim nikad takva kakva su u Hrvatskoj u kojoj je, kamo god je okrenuo kameru, imao krasan kadar.
‘U usporedbi s prethodnim godinama primjećuje se povećanje broja korejskih turista kao i znanja koje korejski gosti imaju o hrvatskim odredištima’, kazao je Eduard Tripković Katayama, direktor predstavništva Hrvatske turističke zajednice u Tokiju.