Otpuštaju radnike, a fali servisera za popravke telefonskih vodova

Dobar dio Zatona, Nina, Ninskih Stanova, Poljica, Žerave i Bokanjca u Zadru, već se danima igra – gluhih telefona. Zbog udara gromova u nizu oluja prije petnaestak dana, došlo je do oštećenja mnogih telefona, a prekid kabela u postavljanju vodovodne mreže kod Nina stvorilo je pravi kaos u funkcioniranju telefonije na tom području.

Od 27. studenoga ujutro, nemamo telefonske veze. Tada je presječen telefonski kabel na ulazu u Nin. Sutradan je taj kabel saniran, ali je već 29. studenoga opet došlo do kvara i od tada svi zovu Hrvatski telekom jer nemaju telefona. Ja sam ih zvao do sada petnaestak puta. Ti mladići i djevojke u njihovoj službi zbilja su pristojni, ali oni govore kao automati – uvijek isto: doći ćemo, obavijestit ćemo vas kad budemo dolazili, popravit ćemo brzo u okvirima naših mogućnosti… Samo što nitko ne dolazi i nitko ne popravlja. Ta je tvrtka do sada otpustila toliko radnika, najavljuju i nova otpuštanja, a nemaju dovoljno ljudi za popravke! Za njih je popravke radila firma “Matras”, ali su oni u blokadi. Dolaze im serviseri iz drugih krajeva Hrvatske. Zašto bi to mene trebalo biti briga? Ja nemam telefon već 20 dana! A naplatit će mi pretplatu za to vrijeme, je l da? Eto, volio bih da mi to objasni Hrvatski telekom, je li se možda tako njihovi vlasnici ponašaju u Njemačkoj ili u Kanadi?, uzrujan je Niko Peroš iz Zatona.

Čudna je situacija s telefonima u Zatonu. Niko nema zvuka u telefonu na katu kuće, a njegov sin u prizemlju ima. Jedan susjed nema vezu, drugome opet telefon rade. Kod Nike internet i max TV uredno rade, ali ne i telefon. Uz to se zna dogoditi da pri svakom jačem gromu dođe do električnog pražnjenja u komunikacijskim instalacijama. – Kad se radila vanjska mreža, navodno nije bila propisno uzemljena a došla me 1800 tadašnjih maraka. Tako je mojoj supruzi jednom bežični telefon planuo u ruci kad je udario vani grom. Pogledajte samo telefonske kabele ispred kuće u kakvom su stanju. Sve rasuto, leže po zemlji. Zašto to ne dovedu u red nego dozvoljavaju ovakvo stanje – ljuti se Peroš.

 

Krivac za kaos

Na izlazu iz Zatona zastajemo kod jedne kuće ispred koje je parkirano servisno vozilo Hrvatskog Telekoma. Iako, kaže, ne bi smio razgovarati s nama, objašnjava nam kako je za kaos s telefonima krivo presijecanje kabela kod Nina. A to nije prvi put, na istom je mjestu već presječeno bezbroj puta. –

Pa kad će biti popravljene veze? – pitamo servisera.

– Radimo na tome.

– A gospodin Niko Peroš, kad će on doći na red?

– Treba vidjeti u sustavu, gdje je evidentiran.

– Hoćete li danas do njega?

– Ne znam.

– Znači ne znate kada će se osposobiti telefonija u Zatonu?

– Radimo na tome.

– Je li razlog to što nemate dovoljno servisera?

– Nisam ovlašten za davanje izjava, javite se našoj službi – prekinuo je serviser razgovor.

Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...