Nova internetska stranica TZ Zadra koštala oko 20 tisuća kuna
Postojeća, nagrađivana, internetska stranica gradske turističke zajednice, danas je zamijenjena novom. Točnije, riječ je o novom sučelju, dok je administracija i cijelo softversko rješenje ostalo isto.
Cijeli posao za TZ odradila je zadarska tvrtka Spring media, koristeći posljednju generaciju web standarda.
– Nova stranica koštala je oko 20 tisuća kuna, rekao nam je Stjepan Felber, stručni suradnik za odnose s javnošću pri TZ Grada, kojem naše pitanje očigledno nije sjelo kako je trebalo, valjda vjerujući kako novinari, zapravo, nemaju pravo znati kako se troše proračunski novci same Zajednice.
Cijeli posao odrađen je na visokoj razini, pa i pogled “ispod haube” samog programskog koda stranice poprilično zapanjujuć.
– Posao je odradila tvrtka Spring Media, inače nagrađivana zadarska tvrtka s kojom smo i do sada radili. Administracija stranice nije se mijenjala već je postavljeno samo novo sučelje, dodao je Felber nešto smirenijeg glasa.
Iako je Turistička zajednica izmjenom sučelja stranice uvelike u prednosti nad Županijom, čiju je novu internetsku stranicu izradila tvrtka Meridies pri čijoj je tranziciji dosta poveznica postalo nevažećim, još uvijek u sjećanju ostaje posljednji propust gradske TZ – virtualna šetnja gradom.
Podsjetimo, TZ Grada, i onda je pokušala novinarima uskratiti informaciju o iznosu koji je plaćen za virtualnu šetnju, a prema riječima Zvonka Šupe, iznos je trebao biti naknadno dogovoren.
Kako smo i ranije pisali, ista ovakva usluga, bez ikakvih ulaganja ili troškova, dostupna je u puno kvalitetnijem obliku i to bez naplate – Google Street View.