Google će nas pratiti i pri offline kupnji

Gigant u svijetu pretraživača nas ponovno iznenađuje. Od sada više nećemo biti praćeni samo pri online kupnji, već će Google koristiti i podatke od prodavača u fizičkim (retail) dućanima, kako bi nas mogao “gađati” još bolje targetiranim oglasima.

Drugim riječima, znat će kako provodite vrijeme u šopingu isto kao i kada ste za tipkovnicom.

Njegov najnoviji projekt Conversions API će povezivati offline informacije korisnika s online službom za prikupljanje podataka.

Ovaj novi sustav koji je upravo ušao u otvorenu betu će transakcije unutar dućana (dakle one koje obavljate kreditnim karticama ili čekovima) dodati podacima koje prikuplja vašim online aktivnostima, što će im pružiti mogućnost optimiziranja ciljanih kampanja.

Tvrde da će sustav biti zaštićen i da će osigurati anonimnost kupaca, no nekako baš i ne vjerujemo previše u to. A vi?

 

Feed me
Muzej Iluzija
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...