Amerikanci zabranili pretjerano glasne reklame na TV-u

Gledanje TV-a uskoro bi za mnoge Amerikance moglo postati malo tiše ikustvo. Tzv. ‘CALM Act’ koji ograničava glasnoću TV reklama, stupa na snagu.

CALM je skraćenica za Commercial Advertisement Loudness Mitigation. Ovaj zakon koji u Sjedinjenim Državama stupa na snagu ima za cilj spriječiti televizijske reklame da pojačavaju svoj zvuk i da on bude jači od zvuka programskog sadržaja, primjerice neke dokumentarne emisije koju gledatelji u tom trenutku prate.

Ovaj zakon podjednako obvezuje “broadcastere” kao i kabelske i satelitske operatere.

Nova pravila tako će zaštititi gledatelje od pretjerano glasnih reklama.

Organizacija FCC, odnosno Federal Communications Commission ova nova pravila je donijela još prije godinu dana, ali je ostavila jednogodišnje razdoblje počeka kako bi se televizije u SAD-u imale vremena pripremiti.

Na web stranicama FCC-a Amerikanci od sada mogu i prijaviti svako kršenje ovih pravila.

U Hrvatskoj takav zakon još ne postoji, pa se oglasi koje gledate na domaćim televizijama uglavnom pojačavaju u odnosu na jačinu zvuka programskog sadržaja koji pratite.

Možda bi i naš HAKOM mogao početi razmišljati o usvajanju slične inicijative?

Feed me
Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...